مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۲۲ مردادماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر سروش برای اولین ملاقات با دختر مورد علاقه‌اش آدم کشت، سرقت رمال از دختر ۱۶ ساله برای بستن زبان مادر، اقدام سیاه دختر نوجوان در یک بیمارستان، آخرین جزئیات قتل محیط‌بان نجفی در مقابل مجتمع قضائی کرمانشاه و سرقت مسلحانه طلافروشی در غرب تهران را در زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _شنبه بیست‌ودوم مردادماه_ به شرح ذیل است:

پسر نوجوانی که برای ملاقات با دختر مورد علاقه خود به تهران آمده بود، وقتی برای به دست آوردن پول تصمیم به سرقت گرفت با یک اشتباه زندگی‌اش نابود شد.

بیشتر بخوانید

چند روز قبل دختر ۱۶ ساله‌ای به همراه خانواده خود به پلیس مراجعه کرده و از سرقت ۵۰۰ میلیون تومان طلا توسط مردی رمال خبر دادند. دختر نوجوان در تحقیقات گفت: من بیشتر اوقات با دوستانم در اینستاگرام و واتس‌اپ صحبت می‌کردم اما مدتی بود که مادرم مدام غر می‌زد و می‌گفت چرا اینقدر با گوشی تلفن همراهت درحال چت کردن هستی و تمام وقتت را با گوشی تلف می‌کنی.

بیشتر بخوانید

دختر نوجوانی که با همدستی دوستش در بخش نوزادان بیمارستان دست به سرقت می‌زد، دستگیر شد.

بیشتر بخوانید

ساعت ۶:۳۲ صبح روز شنبه شناور صیادی شوریده ۵۳ طی تماسی مفقود شدن لنج شوریده ۵۶ را به مرکز جست‌وجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: با دستور مقام قضائی نیروی انتظامی مأمور دستگیری قاتل محیط‌بان برومند نجفی شده است.

بیشتر بخوانید

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ظهر امروز (بیست و دوم مرداد) برومند نجفی محیط‌بان کرمانشاهی جهت ادامه روند بررسی پرونده به دستگاه قضائی ارجاع می‌شود که مقابل شعبه یک دادگاه کیفری کرمانشاه توسط فردی ناشناس هدف گلوله قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست کشور گفت: محیط‌بان برومند نجفی که اخیراً به اعدام محکوم شده بود و پرونده او در جریان اعاده دادرسی قرار داشت و امیدوار به شکسته شدن رأی دادگاه بودیم، توسط پدر مقتول پرونده خود در مقابل مجتمع قضائی کرمانشاه با اسلحه کلاشینکف تیرباران شد.

بیشتر بخوانید

پس از اعلام خبر سرقت مسلحانه از طلافروشی به کلانتری ۱۳۸ جنت آباد، مأموران در کمتر از یک دقیقه در محل حاضر شده و سارق مسلح را درحال خروج از طلافروشی مشاهده کردند.

بیشتر بخوانید

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گفت: امدادگران این جمعیت در یک هفته گذشته جان ۸۰۹ هموطن را در حوادث مختلف نجات داده و در مجموع به حدود ۱۶ هزار نفر امدادرسانی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید

دو تیم اعزام گروه‌های ارزیاب به منطقه وقوع زلزله در رضوانشهر تا این لحظه اعزام شده است و نیروهای امدادی در حالت آماده‌باش هستند.

بیشتر بخوانید

کد خبر 596147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.