ضرورت توسعه ناوگان اتوبوسرانی در شورای ششم پایتخت

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید با شتاب بیشتری به سمت توسعه ناوگان اتوبوسرانی حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد آقامیری، شنبه _بیست‌ودوم مردادماه_ در هفتاد و چهارمین نهضت دیدارهای مردمی مسجد محور که در مسجد امام سجاد (ع) منطقه هفت برگزار شد با مثبت ارزیابی کردن نهضت دیدارهای مردمی با محوریت مساجد، مسجد را پایگاهی برای حضور تمام اقشار جامعه و مکانی برای پاسخگویی به مطالبات شهروندان از دل محلات برشمرد و اظهار کرد: نشاط و توسعه در شهر تهران، از طریق مشارکت و تعامل دوطرفه میان شهروندان و مدیریت شهری امکان‌پذیر است.

وی افزود: بر همین اساس جلسات دیدار مردمی در مساجد با رویکرد رسیدگی به درخواست‌ها و مطالبات آن‌ها به صورت برنامه مستمر در دستور کار قرار دارد و به درخواست‌های شفاهی و کتبی شهروندان رسیدگی می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ضرورت توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی و متروی پایتخت، خاطرنشان کرد: با آغاز سال تحصیلی، با افزایش تعداد مسافران در اتوبوس‌های پایتخت و نیاز به وجود اتوبوس‌های نو برای نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی توجه به خرید اتوبوس یا اوورهال اتوبوس‌های قدیمی در ماه‌های اخیر بسیار پررنگ شده است.

آقامیری اضافه کرد: قطعاً باید با شتاب بیشتری به سمت توسعه ناوگان اتوبوسرانی حرکت کنیم، زیرا رسیدن به هدف مورد نظر علاوه بر رضایت مسافران، کاهش آلودگی و ترافیک را به دنبال دارد.

کد خبر 596146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.