ترمیم آسفالت معابر و کوچه‌های خمین

شهردار خمین از اجرای عملیات اجرایی لکه‌گیری آسفالت معابر شهر خبر داد و گفت: ۵۶۰ تن آسفالت در معابر محله گوشه عظیم پخش شده است.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری خمین در راستای مناسب‌سازی معابر و پاسخگویی به مطالبات شهروندان، لکه‌گیری معابر محله گوشه عظیم، عباس‌آباد و بلوار شهید صدوقی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: ۱۵۵ تن و ۴۳۰ کیلوگرم آسفالت در معابر خیابان قیام (محله عباس‌آباد) پخش و ۲۳۳۷ مترمربع لکه‌گیری آسفالت در این محله انجام شده است.

شهردار خمین از آسفالت کامل کوچه شهید معروفی در محله عباس‌آباد خبر داد و خاطرنشان کرد: برای بهسازی معابر شهری و پاسخ به درخواست شهروندان، ۲۷ تن و ۶۰۰ کیلوگرم آسفالت در معابر بلوار شهید صدوقی ضلع غربی پخش، و ۱۰۳۳ مترمربع لکه‌گیری آسفالت انجام شد، لکه‌گیری آسفالت معابر این بلوار ادامه دارد.

احمدی ادامه داد: هشت هزار مترمربع لکه‌گیری آسفالت در معابر محله گوشه عظیم شامل خیابان شهید نادعلی میرزایی، کوچه شهید فردی، کوچه شهید جوادی، کوچه صبا، کوچه دادگر و کوچه شهید اسدی اجرا شد.

وی با بیان اینکه ۵۶۰ تن آسفالت در معابر محله گوشه عظیم پخش شده است، تصریح کرد: در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان و به دلیل فرسوده بودن تعدادی از سطل‌های زباله، سطل‌های جدید جایگزین و چرخ تعدادی از سطل‌های زباله شهر تعمیر و تعویض شد.

شهردار خمین با اشاره به فعالیت معاونت خدمات و ایمنی شهری شهرداری خمین در حوزه فضای سبز، گفت: تاکنون حاشیه‌زنی، علف‌زنی و گلکاری باکس‌های بلوارها، چمن‌زنی پارک‌ها، نظافت و علف‌زنی پارک‌ها، پاجوش‌زنی و علف‌زنی فضای سبز خیابان‌ها، نظافت، چمن‌زنی میدان‌ها، گلکاری میدان و هرس شاخه‌های خشک درختان انجام شده است.

کد خبر 596086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.