۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
زیباسازی شهر بروجرد

مدیر اداره زیباسازی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بروجرد گفت: ایجاد چهره شهری متناسب با شهرنشینی، به‌کارگیری تزئینات و حفظ زیبایی مبلمان شهر از وظایف شهرداری است، در همین راستا زیباسازی و رنگ‌آمیزی جداول معابر و میادین سطح شهر در دستور کار قرار گرفته است.

داوود گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با درنظرگرفتن نیاز شهروندان به شادابی و ایجاد تنوع در سطح شهر، این مجموعه اقدام به زیباسازی و رنگ‌آمیزی جداول معابر و میادین سطح شهر کرده است.

وی افزود: در همین راستا رنگ‌آمیزی آب‌نمای ابتدای خیابان خرم و جداول رفیوژ میانه خیابان بهار (حد فاصل میدان بهار تا میدان عشایر) در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر اداره زیباسازی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بروجرد از اجرای طرح ترمیم، رنگ‌آمیزی و طراحی پل‌ها و بلوار حاشیه فاز یک شهرک اندیشه (بلوار شهید ترابی) خبر داد و خاطرنشان کرد: هدف از این اقدام، آراستگی سیمای عمومی شهر و ایجاد نشاط اجتماعی میان شهروندان است.

گودرزی تاکید کرد: ایجاد چهره شهری متناسب با شهرنشینی، به‌کارگیری تزئینات و حفظ زیبایی مبلمان شهر از وظایف شهرداری است؛ در همین راستا زیباسازی و رنگ‌آمیزی جداول معابر و میادین سطح شهر در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: زیباسازی شهر یکی از مسائل بسیار مهم است که توجه بیشتر مسئولان و مردم را طلب می‌کند، چراکه شهروندان با حضور در سطح شهر و مشاهده مناظر زیبا با روحیه‌ای کاملاً متفاوت می‌توانند امور روزمره خود را آغاز کنند.

به گزارش ایمنا، بروجرد مرکز شهرستان بروجرد در استان لرستان و بیستمین شهر پرجمعیت ایران است.

کد خبر 595874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.