نورپردازی حاشیه دریاچه «چغا»

مدیر اداره زیباسازی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بروجرد گفت: این سازمان در راستای زیباسازی سطح شهر، اقدام به نورپردازی حاشیه دریاچه تپه شهدای گمنام (چغا) کرده است.

داوود گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رنگ یکی از مهم‌ترین عناصری است که می‌تواند به سادگی و با هزینه‌ای کمتر از ساخت‌وساز برای تعریف فضاها، ایجاد خوانایی و تقویت حس تعلق به مکان به عنوان ابزار طراحان شهری مورد استفاده قرار بگیرد.

وی از طرح رنگ‌آمیزی پایه تابلوهای سطح شهر خبر داد و افزود: رنگ‌آمیزی تیرهای چراغ برق نمونه بارزی است که نشان‌دهنده ایجاد خوانایی از طریق تقویت تصویر ذهنی فرد از محیط است.

مدیر اداره زیباسازی شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: با هدف بهبود وضعیت شناسایی معابر و دسترسی آسان شهروندان به معابر و کوچه‌های سطح شهر، طرح تعویض تابلوهای قدیمی معابر و نصب تابلوهای جدید در خیابان (۳۰ متری انقلاب)، عملیات رنگ‌آمیزی تیرهای برق سطح شهر (میدان بسیج) و رنگ‌آمیزی، نقاشی و طراحی دیوار حاشیه ۱۷ شهریور انجام شده است.

گودرزی با بیان اینکه زیباسازی شهر نیازمند توجه بیشتر مسئولان و شهروندان است، تصریح کرد: شهروندان با حضور در سطح شهر و مشاهده مناظر زیبا می‌توانند با روحیه‌ای کاملاً متفاوت امور روزمره خود را آغاز کنند.

وی گفت: هدف از نورپردازی فضاهای شهری، رنگ‌آمیزی عناصر شهر و استفاده از رنگ‌های چشم‌نواز تلطیف روحیه شهروندان با انتخاب چندین محور در نواحی مختلف شهر است.

مدیر اداره زیباسازی شهرداری بروجرد افزود: لازم است نسبت به رنگ‌آمیزی دیوارها، بلوارها و بوستان‌ها اقدام شود تا منظره‌ای زیبا و چشم‌نواز برای شهروندان فراهم بیاید و محله‌ها بیش‌ازپیش برای شهروندان دلپذیر و زیبا باشد.

کد خبر 615418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.