شاخص آلودگی هوای مناطق تهران امروز؛ ۲۲ مرداد

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز_ شنبه ۲۲ مردادماه_ در ساعت منتهی به ۱۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۹۰ در وضعیت قابل قبول (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز _شنبه بیست و دوم مردادماه_ در ساعت منتهی به ۱۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۹۰ در وضعیت قابل قبول (زرد) ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی ساز با شاخص ۴۰، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۴۲، قدس با شاخص ۱۵ در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارد.

وضعیت ایستگاه‌های باغستان شهریار با شاخص ۱۲۵، باقرشهر با شاخص ۱۱۳، پاسداران با شاخص ۱۳۷، پاکدشت با شاخص ۱۰۱، رباط کریم با شاخص ۱۱۱، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۰۸، قائم با شاخص ۱۰۲، قرچک با شاخص ۱۱۵، ورامین با شاخص ۱۰۲ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اسلامشهر با شاخص ۶۴، امام خمینی با شاخص ۷۰، پارک رازی با شاخص ۹۵، پردیس با شاخص ۶۱، چشمه با شاخص ۶۲، دانشگاه تهران با شاخص ۸۱، دماوند با شاخص ۷۷، ژئوفیزیک با شاخص ۶۱، شهریار با شاخص ۷۳، لواسانات با شاخص ۵۴، ملارد با شاخص ۹۲، منطقه ۱۵ با شاخص ۹۸ در وضعیت سالم (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 595861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.