۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
گوشی ردمی K50 اولترا رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی ردمی K50 اولترا با نمایشگر ۱۲ بیت، پردازنده پرچم‌دار کوالکام و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رونمایی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی Redmi K50 Ultra برای پردازش وظایف مختلف به تراشه پرچم‌دار کوالکام یعنی Snapdragon 8+ Gen 1 اتکا می‌کند؛ این محصول با هشت یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 3.1 عرضه می‌شود. بخش جلویی ردمی K50 اولترا از صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED استفاده می‌کند؛ این پنل ۱۲ بیت توانایی نمایش ۶۸.۷ میلیارد رنگ را دارد.

نمایشگر گوشی ردمی K50 اولترا از استانداردهای HDR10+ و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند؛ وضوح این نمایشگر نیز ۱۲۲۰ * ۲۷۱۲ پیکسل گزارش شده است و دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۴۸۰ هرتز است. حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر می‌تواند ضربان قلب کاربر را اندازه‌گیری کند.

انرژی مورد نیاز گوشی ردمی K50 اولترا با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و به لطف تراشه داخلی Surge P1، به فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات دست پیدا می‌کند. گوشی جدید ردمی در پنل پشتی از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با سیستم لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) پشتیبانی می‌کند؛ این دوربین به حسگر ۱.۴/۱ اینچی HM6 با پیکسل‌هایی به ابعاد ۰.۶۴ میکرون مجهز شده است.

در پنل پشتی ردمی K50 اولترا از دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی استفاده شده است. دوربین سلفی در پنل جلویی آن نیز از حسگر ۲۰ مگاپیکسلی IMX596 بهره می‌برد. محصول ذکر شده از 5G و Wi-Fi 6E پشتیبانی می‌کند، اسپیکرهای استریوی آن نیز از استاندارد Dolby Atmos بهره می‌برد.

گوشی ردمی K50 اولترا در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و آبی وارد بازار می‌شود. قیمت این محصول از ۴۴۵ دلار آغاز می‌شود؛ این قیمت به کانفینگ با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی مجهز شده است. قوی‌ترین کانفینگ گوشی با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۵۵۰ دلار قیمت دارد.

کد خبر 595759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.