بیایید همین حالا توپ طلا را به بنزما بدهیم!

در طی پیروزی و قهرمانی رئال مادرید در سوپر جام اروپا، بازیکنان این تیم نمایش خیره‌کننده‌ای از خود ارائه دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئال مادرید در سوپر جام یوفا مقابل آینتراخت فرانکفورت ۲ برصفر پیروز شد تا پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا در ماه مه، یک جام اروپایی دیگر به کابینه خود اضافه کند.

کارلو آنچلوتی یک ترکیب اصلی مسخص و همیشگی را برای بازی در هلسینکی انتخاب کرد و هافبک‌های جوان فرانسوی ادواردو کاماوینگا و اورلین چوآمنی را به خاطر لوکا مودریچ، کاسمیرو و تونی کروس از ترکیب تیمش خارج کرد. او همچنین آنتونیو رودیگر، مدافع میانی جدید خود را روی نیمکت نشاند.

برای رئال مادرید، آلابا و بنزما گل زدند، در حالی که کاسمیرو ممکن بود بهترین بازیکن زمین باشد. لوس بلانکوس ها اکنون دفاع از عنوان قهرمانی خود در لالیگا را آغاز کرده‌اند و به یک قهرمانی دیگر در لیگ قهرمانان اروپا چشم دوخته‌اند، و دلیل کمی برای شک درباره آنها وجود دارد که می‌توانند دوباره همه چیز را از سر بگیرند.

داوید آلابا

گل او ضربه‌ای دقیق بود. تلاش همه جانبه او برای درخشش، توجیه آنچلوتی را برای کنار گذاشتن رودیگر به خاطر بازی دادن به رودیگر دشوار خواهد کرد. تعداد بسیار کمی از مدافعان میانی در جهان وجود دارند که بتوانند پاس‌های فوق العاده ای را که او در شب گذشته ارسال کرد، انجام دهند. او در تیمی که از پاس‌های کلاس جهانی کروس و مودریچ برخوردار است، بازی می‌کند و همین امر باعث می‌شود که بلانکوس‌ها داشتن آنها خوشحال باشند.

بیایید همین حالا توپ طلا را به بنزما بدهیم!

آلابا از زمانی که تابستان گذشته به صورت آزاد به رئال مادرید پیوست، مورد توجه کارلتو در رئال مادرید بوده است. تأثیر او فراتر از زمین زمین بازی است - شاید خاطره انگیزترین لحظه او تا به امروز در رئال مادرید، همان صندلی معروفی باشد که به طور عجیب و غیرقابل توضیحی، در دست داشت. اکنون در دومین فصل خود، او می‌تواند جایگاه ثابت خود را در سانتیاگو برنابئو بیش از پیش تضمین کند.

کاسمیرو

این مرد برزیلی در تمام طول بازی عملکرد درخشانی از خودش به نمایش گذاشت. خوب دفاع می‌کرد، پاس‌های خوبی می‌داد و در حمله، تهاجمی‌تر از همیشه بود.

هر تیمی برای موفقیت، به بازیکنی مانند کاسمیرو نیاز دارد. هافبک‌های جوان آینده دار باشگاه باید از او چیزهای زیادی یاد بگیرند.

بیایید همین حالا توپ طلا را به بنزما بدهیم!

کریم بنزما

این مهاجم به نوعی هنوز در فرم گلزنی بسیار خوبی قرار دارد که این یک غیر قابل باور است. وقتی توپ در محوطه جریمه نزدیک او باشد، معمولاً برای حریف گران تمام می‌شود. او دومین گل رئال مادرید را به ثمر رساند تا تیمش فرانکفورت را شکست دهد. کریم از پاس زیبای وینیسیوس جونیور استفاده کرد تا گلزنی کند.

آنتونیو رودیگر

ناعادلانه است که او را با وجود نیمکت نشینی در راه کسب قهرمانی، بازنده خطاب کنیم، اما رودیگر از اینکه در ترکیب اصلی قرار نگرفته ناامید خواهد شد که نشانه احتیاط رئال مادرید برای شروع فصل است. البته هنوز زمان زیادی هست، اما او به اسپانیا نیامده تا روی نیمکت بنشیند.

کوین تراپ

دروازبان فرانکفورت موقعیت بدی در دروازه این تیم داشت و شب بدی را سپری کرد. او در بحث دروازه بانی بی رقیب است و علیرغم چند سیو خوب طی دیدار شب گذشته، ممکن است کمی از خودش ناامید باشد.

امتیازات رئال مادرید: دفاع

تیبو کورتوا (۷/۱۰):

کورتوا یک سیو کلیدی برای جلوگیری از عقب افتادن رئال مادرید مقابل حریف آلمانی، انجام داد و به طور کلی، او نمایش قابل قبولی ارائه داد، درست مثل شبی که به قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان سال گذشته کمک کرد.

فرلاند مندی (۶/۱۰):

درحال حاضر رقابت کمی در دفاع چپ رئال مادرید وجود دارد، بنابراین مندی خیلی خطری حس نمی‌کند.

بیایید همین حالا توپ طلا را به بنزما بدهیم!

ادر میلیتائو (۷/۱۰):

او گلی را که مدافع میانی خود به دست آورد را دریافت نکرد، اما آنچه را که لازم بود برای کمک به کلین شیت انجام داد

داوید آلابا (۷/۱۰):

یکی از بهترین بازیکنان زمین، نمایشی فوق‌العاده در این از بازی مهم از خودش نشان داد.

دنی کارواخال (۶/۱۰):

مانند مندی، کارواخال برای لوس بلانکوس‌ها در برابر تیم فرانکفورت شب آرامی را سپری کرد.

هافبک

لوکا مودریچ (۶/۱۰):

اولین نفری که تعویض شد، مودریچ نسبت به همتایان خود خیلی تحت فشار قرار نداشت. با این حال، درصد اشتباه او پایین بود.

کاسمیرو (۸/۱۰):

زمانی که کاسمیرو در ترکیب اصلی رئال مادرید بازی می‌کند، فراتر از تخریب حملات حریف در هافبک دفاعی عمل می‌کند، و ستاره بزرگی است. او کار معمول خود را مقابل فرانکفورت انجام داد اما به آلابا نیز کمک کرد و با تلاش ماجراجویانه برای گلزنی، پای چپ از بیرون محوطه جریمه یک شوت به تیرک دروازه زد. احتمالاً او بهترین عملکرد کلی در میان همه بازیکنان حاضر در زمین را داشت.

تونی کروس (۷/۱۰):

کروس با پاس‌های کلیدی (سه تا) تیم را رهبری کرد. این بازیکن آلمانی مهره اصلی مرکز مالکیت خط میانی بود و او همچنان یکی از درخشان‌ترین بازیکن‌های فوتبال در زمین است.

حمله

فدریکو والورده (۶/۱۰):

او مهاجم سوم در کنار بنزما و وینیسیوس جونیور است و در این مسابقه هم درست مانند فینال لیگ قهرمانان، والورده محکم و فوق‌العاده بود و در جناحین مختلف حضور داشت تا موقعیت‌های گلزنی را برای تیمش خلق کند.

کریم بنزما (۷/۱۰):

با نزدیک شدن به مراسم توپ طلا، بنزما به دنبال درخشش بیشتر در ماه‌های آینده است. این شروع خوب، یک گل دیگر، یک جام دیگر برای مهاجم تمام نشدنی بود.

بیایید همین حالا توپ طلا را به بنزما بدهیم!

(۷/۱۰):

این برزیلی با توجه به موقعیت‌های شوت زنی زیادی که به دست می‌آورد، می‌توانست هت تریک کند. یک تلاش او توسط مدافعان حریف از روی خط دفع شد و دیگری به سختی توسط درواره بان کوین تراپ دفع شد و روی یک کرنر منجر به گلزنی رئال مادرید شد.

او پس از یک فرار برق آسا از جناح چپ به بنزما کمک کرد تا گلزنی کند و رئال مادرید باید خوشحال باشد که ستاره آنها هیچ نشانه‌ای از خستگی را در طول بازی نشان نمی‌دهد.

رودریگو (۶/۱۰):

رودریگو فقط گل‌های بزرگی در لیگ قهرمانان به ثمر می‌رساند، بنابراین چیزی خاصی از او در این بازی که کمی بیش از ۲۰ دقیقه در میدان بود، وجود نداشت. با این حال، این رأی اعتماد خوبی از سوی سرمربی به او بود که به عنوان اولین جایگزین معرفی شده بود.

ادواردو کاماوینگا (۶/۱۰):

دیگر خرید جدید، در دقیقه ۷۶ وارد میدان شد. او دو پاس را به هم تیمی‌ها داد و یک تکل زد، که تأثیر قابل توجهی نداشت اما به اندازه کافی اطمینان داشت که در برنامه‌های آنچلوتی، مهره‌ای مهم خواهد بود. او امسال مسابقات زیادی را تجربه خواهد کرد.

دنی سبایوس (۶/۱۰):

نقش سبایوس در بیشتر ایام سال، بدون آسیب دیدگی، به عنوان جایگزینی در دقایق پایانی با هافبک‌های خسته خواهد بود. مشکلی وجود ندارد و او در اینجا به نقش خود، به خوبی عمل کرده است.

آنتونیو رودیگر (۶/۱۰):

خیلی دیر به بازی آمد و کار زیادی برای انجام دادن نداشت.

بیایید همین حالا توپ طلا را به بنزما بدهیم!

اورلین شوامنی (۶/۱۰):

این بازیکن ۲۲ ساله و جدید، تنها ۵ دقیقه بازی کرد و اکنون یک جام به نام خود دارد! به زندگی در رئال مادرید خوش آمدی، پسر.

کارلو آنچلوتی (۷/۱۰):

آنچلوتی به عنوان سرپرست تیم برتر، بسیار کار را آسان کرد و خوشحال است که هیچ مصدومیتی برای بازیکنان کهنه کارش اتفاق نیفتاده است.

کد خبر 595590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.