۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
لیبل ژله‌ای

لیبل ژله‌ای به نوعی از لیبل گفته می‌شود که به صورت چسب دار است که با استفاده از مایعی به نام پلی اورتان پوشش داده شده و در واقع به صورت برجسته خواهد بود که فوق العاده در جذابیت ظاهری آن تأثیرگذار است.

لیبل ژله‌ای به نوعی از لیبل گفته می‌شود که به صورت چسب دار است که با استفاده از مایعی به نام پلی اورتان پوشش داده شده و در واقع به صورت برجسته خواهد بود که فوق‌العاده در جذابیت ظاهری آن تأثیرگذار است. ضمن اینکه اگر این ماده سخت بشود دارای خصوصیاتی مانند مقاومت مناسب، شفافیت قابل توجه و… شده که تا سال‌ها قابل استفاده خواهد بود. همچنین از مهم‌ترین ویژگی لیبل ژله‌ای این است که بر اثر فشار یا حتی ضربه از بین نخواهد رفت و ظاهر آن به سرعت به حالت اولیه بر می‌گردد. حال ما در این مقاله قصد داریم درباره‌ی لیبل ژله‌ای اطلاعات مناسبی را در اختیارتان قرار دهیم.

کاربردهای مختلف برچسب ژله‌ای

به طور کلی این نوع برچسب‌ها در همه‌ی حوزه‌ها قابل استفاده است چرا که در کنار زیبایی و جذابیت خاصی که دارند، از دوام و مقاومت خوبی نیز برخوردار هستند، به همین دلیل می‌توان آنها را برای صنایع مختلف در نظر گرفت که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

- بکارگیری در وسایل خانگی مانند یخچال و...

- استفاده در تجهیزات سرمایشی و گرمایشی.

- بکارگیری در وسایل نقلیه مانند ماشین، موتور و...

- استفاده در لوازم سیسمونی و سرویس‌های چوبی.

- بکارگیری در کلیه‌ی محصولات سخت افزاری.

- استفاده در تجهیزات ورزشی و صنایع غذایی.

- و...

به طور کلی از لیبل ژله‌ای به راحتی می‌توان اکثر صنایع و حوزه‌ها استفاده کرد که در این بخش به معمول‌ترین آنها اشاره کردیم.

مزیت‌های بکارگیری از لیبل ژله‌ای

استفاده از این نوع لیبل دارای یکسری مزیت است که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

- حفظ ماهیت و شکل و شمایل لیبل ژله‌ای در شرایط آب و هوایی مختلف.

- مقاومت در برابر فشار آب و کلیه‌ی حلال‌ها مانند الکل، روغن و...

- مقاومت عالی در برابر نور خورشید و ماورا بنفش.

- امکان افزایش اعتبار به کسب و کارها.

- دوام عالی در برابر فشار، خراش و...

- قدرت عالی چسبندگی لیبل ژله‌ای که به آسانی قابل چسبیده شدن به اکثر اجسام است.

- خاصیت برگشت پذیری و ترمیم شوندگی این نوع برچسب نیز دارای اهمیت است.

- قیمت فوق‌العاده عالی.

- و...

گفتنی است که هر کدام از این مزایا سبب شده است که مدیران مجموعه‌های مختلف به راحتی بتوانند از لیبل ژله‌ای استفاده کنند.

مهم‌ترین اطلاعات مربوط به لیبل ژله‌ای

اگر در زمان نصب این لیبل بعضی از موارد را در نظر نگرفته باشید، مطمئناً نتیجه‌ی مناسبی نیز نخواهید گرفت که ما در ادامه به مهم‌ترین موارد در این زمینه می‌پردازیم:

- بررسی چسب. این نوع لیبل‌ها حداقل ۲۰ برابر ضخیم‌تر از برچسب‌های معمولی هستند. لذا برای اینکه در سطوح مختلف به طور کامل چسبانده شوند نیاز به چسب مخصوص دارند. پس اگر برای این منظور از چسب‌های ساده استفاده می‌کنید، قطعاً نتیجه‌ی مطلوب حاصل نمی‌شود.

- کالیبره شدن سطح لیبل ژله‌ای. طرح‌هایی که قرار است بر روی لیبل به شکل ژله‌ای زده بشود، باید به طور دقیق کار شود که مایع استفاده شده از لبه‌ی برچسب بیرون نزند. بنابراین این کار باید بوسیله‌ی افراد متخصص انجام شود.

- اپوکسی. دقت داشته باشید که اپوکسی ساختاری پلیمری دارد که از لحاظ شفافیت به پلی اورتن شباهت داشته اما بر عکس آن خیلی زود ضعیف و کدر می‌شود. بنابراین باید دقت داشته باشید که از ماده اصلی در برچسب‌های ژله‌ای استفاده شده باشد.

- حباب. پر واضح است که اگر در زمان چاپ لیبل ژله‌ای از محیط کنترل نشده استفاده شده باشد به علت رطوبت نسبی که وجود دارد، روی برچسب‌ها حباب تشکیل خواهد شد که مطمئناً این امر به کاهش کیفیت لیبل ژله‌ای منجر می‌شود.

قیمت لیبل ژله‌ای

همانطور که می‌دانید انواع لیبل ژله‌ای در سایزهای گوناگون در نظر گرفته می‌شوند که اولین موردی که در قیمت این محصول اثرگذار است، همین عامل است. در کنار این مورد کیفیت کار برچسب ژله‌ای نیز فوق‌العاده دارای اهمیت بوده چرا که هر چی طرح‌های باکیفیت‌تری تولید شود، طبیعتاً بر قیمت محصول نیز موثر خواهد بود. گفتنی است که در حال حاضر کوچک‌ترین سایزی که برای لیبل ژله‌ای انتخاب می‌شود حداقل ۶ سانتی‌متر است که چاپ ۱۰۰ عدد آن با قیمت ۸۰۰ هزار تومان تمام می‌شود. به طور کلی توصیه می‌کنیم که برای داشتن بهترین برچسب ژله‌ای، حتماً به مراکز مجاز مراجعه کنید که در ادامه مطلب به یکی از بهترین‌ها در این زمینه اشاره می‌کنیم.

لیبل ژله‌ای

سفارش لیبل ژله‌ای از مجموعه تخصصی آی آر چاپ

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله اگر نیاز به انواع لیبل ژله‌ای در طرح و اندازه‌های مختلف دارید، کافی است که از شرکت‌های مجاز در این خصوص استفاده کنید که پیشنهاد ما بکارگیری از مجموعه آی آر چاپ است. این شرکت سال‌هاست که در این زمینه فعالیت می‌کند و تا به این لحظه توانسته است برای حوزه‌های مختلف انواع و اقسام لیبل ژله‌ای اجرا کند که در نهایت رضایت اکثریت افراد جلب شده است. حال اگر شما عزیزان نیز در حال حاضر قصد تهیه لیبل ژله‌ای مدنظرتان را دارید، کافی است که با استفاده از راه‌های ارتباطی قرار داده شده، با مشاوران مجموعه آی آر چاپ در تماس باشید تا از بهترین طرح برچسب ژله‌ای بهره‌مند شوید.

کد خبر 595497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.