پیشرفت ۳۵ درصدی احداث پروژه تجاری، فرهنگی و گردشگری منارجنبان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: احداث مجتمع تجاری، فرهنگی و گردشگری منارجنبان یکی از پروژه‌های منطقه در راستای ساماندهی محوطه منارجنبان محسوب می‌شود که تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به روند احداث مجتمع تجاری، فرهنگی و گردشگری منارجنبان، اظهار کرد: مجوز ساخت این مجتمع تجاری، فرهنگی طبق مقررات و آئین‌نامه‌های میراث فرهنگی در تاریخ بیست‌وششم اسفندماه سال ۹۹ دریافت و عملیات خاکبرداری آن از بیست‌وپنجم فروردین‌ماه ۱۴۰۰ آغاز شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پیشرفت فیزیکی پروژه ۳۵ درصد است، افزود: مجموعه تجاری، اداری و فرهنگی منارجنبان به مساحت ۳۶۷۶ مترمربع و زیربنای ۱۴ هزار و ۱۲۸ متر مربع شامل بخش‌هایی همچون مجموعه تجاری، رستوران، پارکینگ، مدیریت، نمایشگاه، پخش اسلاید و محوطه‌سازی خواهد بود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه سازه نگهبان و سقف نخست پروژه مجتمع تجاری، فرهنگی و گردشگری منارجنبان اجرا شده است، گفت: این مجموعه در پنج طبقه طراحی شده است که طبقه منهای یک و دو آن به پارکینگ با ظرفیت حدود ۲۵۰ خودرو اختصاص یافته و طبقه همکف، یک و دو مجتمع مشتمل بر ۵۰ واحد تجاری است.

وی گفت: در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان منطقه و بر اساس برنامه زمان‌بندی شده، پروژه بزرگ مجتمع تجاری، فرهنگی و گردشگری منارجنبان در سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری خواهد رسید.

قاضی‌عسگر با اشاره به اینکه احداث مجتمع تجاری، فرهنگی و گردشگری منارجنبان، پروژه محرک توسعه منطقه ۹ محسوب می‌شود و در جذب گردشگر تأثیر بسزایی دارد، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح که با مشارکت بخش خصوصی در حال انجام است، بسترسازی، مشارکت و توسعه در تهیه و اجرای طرح‌های گردشگری است.

کد خبر 595453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.