فعالیت شرکت تعاونی تاکسیرانی فومن با ۱۷۰ سهام‌دار

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری فومن گفت: در ناوگان این سازمان ۲۲۶ دستگاه تاکسی درون‌شهری وجود دارد که ۱۷۰ نفر از مالکان تاکسی سهام‌دار شرکت تاکسیرانی هستند.

جواد جباری در در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شرکت تعاونی تاکسیرانی فومن سال ۱۳۶۱ تأسیس شده است، که شرکت بعد از چندین سال فعالیت تعطیل شده بود. سال ۱۳۹۹ به همت سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری فومن، شرکت تعاونی تاکسیرانی پس از ۱۵ سال دوباره فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: در حال حاضر، شرکت تعاونی تاکسیرانی فومن پنج عضو هیئت‌مدیره دارد و از ۲۲۶ دستگاه تاکسی ناوگان سازمان حمل‌ونقل عمومی این شهر ۱۷۰ نفر مالک تاکسی، سهام‌دار شرکت هستند و مابقی تاکسیرانان نیز برای عضویت در شرکت و دریافت سهام و بهره‌مندی از تسهیلات آن استقبال کردند.

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری فومن با بیان اینکه طی دو سال گذشته اقدامات خوبی در شرکت تعاونی تاکسیرانی شهر انجام شده است، خاطرنشان کرد: در تابستان ۱۴۰۰ بن کالا به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال و در چندین مرحله ماسک و مواد ضدعفونی کننده نیز از سوی اتحادیه شرکت‌های تعاونی تاکسیرانی استان گیلان به شرکت تعاونی تاکسیرانی فومن اعطا و در بین تاکسیرانان توزیع شده است.

جباری تصریح کرد: هفته گذشته سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری فومن با فرماندار شهرستان و رئیس شورای اسلامی شهر فومن جلسه‌ای برگزار کرد و مقرر شد با مصوبه شورا، شهرداری قطعه زمینی به مساحت حدود ۲۰۰ متر مربع را به منظور احداث دفتر و گاراژ به شرکت اعطا کند، تا رانندگان تاکسی با سرمایه‌گذاری بتوانند، دفتر شرکت تعاونی تاکسیرانی، مغازه‌های خدمات فنی از جمله تعمیرگاه، صافکاری و باطری‌سازی اختصاصی شرکت را در این زمین احداث کنند.

به گزارش ایمنا، شهر فومن با حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 595429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.