شورای شهر باید در تلاش برای رفع معضلات باشد

رئیس شورای اسلامی شهر زرند گفت: امیدوارم در سایه همدلی و همراهی یکدیگر بتوانیم اقداماتی در خور شأن شهروندان انجام دهیم تا رضایت آنها و توسعه شهر حاصل شود.

عباس ایرانمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار کرد: در هشتادوچهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر زرند، با حضور اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر جلسه رأ‌ی‌گیری هیئت رئیسه اعضای شورای اسلامی شهر برگزار و به این ترتیب ترکیب هیئت رئیسه سال دوم شورای ششم شهر زرند تکمیل شد.

وی افزود: در این جلسه یکی از اعضای شورای ششم شهر به دلیل مسافرت حضور نداشت، اما انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای دوره ششم شهر زرند در دستور کار قرار گرفت، پس از رأی‌گیری، عباس ایرانمنش با شش رأی موافق برای دومین سال متوالی به عنوان رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر زرند انتخاب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر زرند ادامه داد: سیدعباس تهامی با شش رأی به عنوان نایب رئیس شورای ششم شهر، رضا یزدان‌پناه با شش رأی به عنوان خزانه‌دار و منشی اول و حامد اسلامیت با شش رأی منشی دوم شورای اسلامی شهر برای دوره یک ساله انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: امیدوارم در سایه همدلی و همراهی یکدیگر بتوانیم اقداماتی در خور شأن شهروندان انجام دهیم تا رضایت آنها و توسعه شهر حاصل شود.

ایرانمنش در خصوص تلاش برای رفع معضلات شهر، تاکید کرد: اقدامات و فعالیت شورای اسلامی شهر در این دوره با توجه به آمار و اسناد موجود در مقایسه با سال‌های گذشته بسیار فعال‌تر بوده و این نتیجه روحیه انقلابی و جهادگونه اعضای شورای اسلامی شهر در دوره‌ی ششم است. با پیگیری و پشتکار بیشتر شهروندان و مسئولان نقاط ضعف سال گذشته رفع و بیش از گذشته به تلاش خود ادامه خواهیم داد.

کد خبر 595374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.