ساعت هوشمند Xiaomi S1 Pro چه زمانی رونمایی می‌شود؟

پوستر تبلیغاتی Xiaomi S1 Pro تاریخ رونمایی و جزئیات طراحی این ساعت هوشمند را نشان می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شیائومی اخیراً اعلام کرده است که تعدادی زیادی محصول جدید ازجمله گوشی تاشو شیائومی میکس فولد دو، شیائومی پد پنج پرو ۱۲.۴ و شیائومی بادز چهار پرو را در تاریخ ۱۱ آگوست معرفی خواهد کرد. ساعت هوشمند جدیدی به نام Xiaomi S1 Pro نیز در همین رویداد به نمایش گذاشته خواهد شد؛ این محصول نسخه ارتقایافته Watch S1 خواهد بود که در سال ۲۰۲۱ برای اولین بار مشاهده کردیم.

شرکت شیائومی تأیید کرده است که ساعت هوشمند Xiaomi S1 Pro در ۱۱ آگوست در کنار محصولات ذکر شده عرضه خواهد شد. با بررسی پوستر منتشر شده می‌توان متوجه تغییرات کوچکی در نسل جدید شد. از این تغییرات می‌توان به جایگزینی آرایه دکمه‌های دوگانه ساعت S1 و دکمه‌ای که تقریباً نامرئی به نظر می‌رسد، اشاره کرد.

پوستر تبلیغاتی نشان می‌دهد که Watch S1 Pro حاشیه‌های نمایشگر باریک‌تری نسبت به Watch S1 دارد و در سه رنگ عرضه خواهد شد. در حال حاضر شیائومی S1 پرو تنها در بازار چین عرضه می‌شود؛ هنوز مشخص نیست که آیا این محصول در دسترس مصرف‌کنندگان جهانی قرار می‌گیرد یا خیر؟ در صورتی که شرکت شیائومی تصمیم بگیرد ساعت جدید خود را به صورت جهانی به فروش برساند، احتمالاً آن را در رویداد معرفی شیائومی 12T عرضه خواهد کرد.

کد خبر 595362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.