۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
گلکسی زد فلیپ ۴ معرفی شد

گلکسی زد فلیپ چهار، نسل چهارم گوشی تاشدنی سامسونگ محسوب می‌شود که به تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 و باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی گلکسی زد فلیپ چهار از نظر طراحی مانند نسل قبل، یک گوشی تاشدنی عمودی است که دارای لولایی باریک‌تر، لبه‌های صاف‌تر، شیشه چند رنگ در پنل پشت و قاب فلزی است. این گوشی دارای صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ * ۲۶۴۰ پیکسل، نسبت تصویر ۲۲:۹ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. در بخش بیرونی نیز یک صفحه‌نمایش ۱.۹ اینچی AMOLED با رزولوشن ۲۶۰ * ۵۱۲ پیکسل دارد.

گلکسی زد فلیپ چهار در پنل جلو برای برقراری تصاویر سلفی و تماس ویدئویی از دوربین ۱۰ مگاپیکسل با میدان دید ۸۰ درجه میزبانی می‌کند. در پنل پشتی نیز یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) و میدان دید ۸۳ درجه و دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۳ درجه تعبیه شده است. گوشی ذکر شده به صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI سامسونگ اجرا می‌شود.

قدرت سخت‌افزاری گلکسی زد فلیپ چهار را تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 کوالکام تأمین می‌شود که با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است. انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق یک باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که نسبت به باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی فلیپ سه افزایش پیدا کرده است و از فناوری شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند. قابلیت شارژ فوق سریع در گلکسی زد فلیپ چهار می‌تواند تنها در ۳۰ دقیقه، گوشی را تا ۵۰ درصد شارژ کند.

گوشی گلکسی زد فلیپ چهار در رنگ‌های قبلی بنفش و گرافیتی و همچنین رنگ‌های جدید صورتی و آبی عرضه خواهد شد. قیمت آن نیز از ۹۹۹ دلار آغاز می‌شود که با در نظر گرفتن استانداردهای تاشدنی، مقرون‌به‌صرفه است، اما همچنان در رده‌های بالای قیمت‌گذاری گوشی‌های هوشمند قرار دارد.

کد خبر 595357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.