رنگ‌بندی جدید گوشی زد فلیپ ۴ به نمایش گذاشته شد

تصاویر جدید گلکسی زد فلیپ چهار در دنیای واقعی، رنگ‌بندی این گوشی تاشدنی را نشان می‌دهند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تصاویر جدید منتشر شده از گلکسی زد فلیپ چهار، رنگ گرافیتی و احتمالاً رزگلد آن را نشان می‌دهند که مدل دوم از طراحی دو رنگ بهره می‌برد. علاوه بر این، نمایشگر بیرونی دستگاه مشکی است و به نظر می‌رسد دیگر رنگ‌بندی‌های آن نیز از صفحه‌نمایش بیرونی مشکی بهره ببرند.

تصاویر جدید فاش شده از گلکسی زد فلیپ چهار نشان می‌دهد طراحی این محصول کم‌وبیش شبیه نسل قبلی آن است. با این حال، اگر گلکسی زد فلیپ سه را کنار این دستگاه قرار دهیم، متوجه ابعاد بزرگ‌تر مدل جدید می‌شویم. در مقام مقایسه، ابعاد زد فلیپ ۴ معادل ۷.۲ * ۷۳.۶ * ۱۶۷.۹ میلی‌متر و ابعاد زد فلیپ ۳ معادل نیز ۶.۹ * ۷۲.۲ * ۱۶۶ میلی‌متر است.

شاید ابعاد بزرگ‌تر نسل جدید زد فلیپ سامسونگ به دلیل افزایش ظرفیت باتری آن از ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت به ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت باشد. صفحه‌نمایش تاشو این دستگاه ۶.۷ اینچی خواهد بود و وضوح آن ۱۰۸۰ * ۲۶۴۰ پیکسل است. به نظر می‌رسد که ابعاد نمایشگر بیرونی این محصول کمی بزرگ‌تر است، اما طبق اطلاعات اخیر، ظاهراً این نمایشگر از همان ابعاد ۱.۹ اینچی بهره خواهد برد.

سامسونگ در رویداد گلکسی آنپکد امسال از گلکسی زد فولد چهار، زد فلیپ چهار، سری گلکسی واچ پنج و مدل جدید هدفون بی‌سیم گلکسی بادز پرو رونمایی خواهد کرد.

کد خبر 595356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.