تشکیل قرارگاه‌ فرهنگی_ترویجی شهرداری سمنان

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان از تشکیل قرارگاه‌ فرهنگی_ترویجی شهرداری خبر داد.

قاسم ملکدار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای ساماندهی اقدامات فرهنگی در شهرداری سمنان، تشکیل قرارگاه فرهنگی _ترویجی در دستور کار این شهرداری قرار دارد.

وی افزود: فرهنگ بخش اصلی و بسترساز ساختارهای اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در هر سیستمی است. ارج نهادن به فعالیت‌های فرهنگی در سازمان موجب بهبود عملکردها و ارتقای بهره‌وری منابع انسانی می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان با بیان اینکه ساختارسازی در حوزه فرهنگی اولویت نخست اصلاح ساختار نیروی انسانی به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: شهرداری در راستای ساماندهی اقدامات فرهنگی، تشکیل قرارگاه فرهنگی _ترویجی را در دستور کار قرار داده است.

ملکدار تصریح کرد: این قرارگاه متشکل از شورای امر به معروف و نهی از منکر، شورای عفاف و حجاب، ستاد اقامه نماز، کارگروه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ستاد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرداری است. این قرارگاه دارای کمیته‌های اجرایی در مناطق و سازمان‌های مختلف است.

وی مناسبت‌های فرهنگی و مذهبی را بهترین فرصت برای فرهنگ‌سازی و ارتقای فرهنگی کارکنان دانست و گفت: از مدیران سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری و مناطق سه‌گانه درخواست دارم با برنامه‌ریزی و آماده‌سازی بستر مناسب، زمینه مشارکت هرچه بیشتر کارکنان و علاقه‌مندان را برای انجام فعالیت‌های فرهنگی سازمان مهیا کنند.

کد خبر 595211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.