حضور روزانه حدود ۵ هزار نفر در بهشت سکینه کرج

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: روزانه حدود چهار تا پنج هزار نفر برای زیارت اهل قبور و دفن اموات خود به بهشت سکینه (س) مراجعه می‌کنند، بنابراین برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا باید نسبت به رعایت پروتکل‌ها با حساسیت بیشتری عمل کرد.

به گزارش ایمنا محمد محمودی‌نژاد اظهار کرد: این روزها شاهد شیوع موج جدید کرونا در کشور هستیم که اوج‌گیری این بیماری سبب افزایش تعداد فوتی‌های ناشی از آن شده است.

وی تصریح کرد: روزانه حدود چهار تا پنج هزار نفر برای زیارت اهل قبور و دفن اموات خود به بهشت سکینه (س) مراجعه می‌کنند، بنابراین برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا باید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حساسیت بیشتری عمل کرد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج با بیان اینکه تاکنون ابلاغیه رسمی از سوی ستاد کرونا صادر نشده است، گفت: با توجه به اوج‌گیری روزانه این بیماری، از تمام زائران اهل قبور و خانواده‌های عزادار که به بهشت سکینه (س) مراجعه می‌کنند، درخواست داریم مراسم تشییع، چهلم و سالگرد اموات خود را تا حد امکان با کمترین تعداد شرکت‌کننده برگزار و ضمن استفاده از ماسک، فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر که موج جدید کرونا آغاز شده است، سازمان مدیریت آرامستان‌ها همانند سال‌های گذشته تمام امور مربوط به اموات کرونایی و دستورالعمل‌های بهداشتی را به‌صورت منظم و دقیق انجام می‌دهد.

کد خبر 595201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.