نقش کلیدی خبرنگاران در اقناع‌سازی افکار عمومی

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: چنان‌چه مسئولان مطالبات واقعی خبرنگاران را بپذیرند و کم و کاستی‌های آنان را رفع کنند، به‌طورقطع میزان رضایت‌مندی شهروندان از مسئولان افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالصادق نجفی امروز _چهارشنبه نوزدهم مردادماه_ در جلسه‌ای به مناسبت «روز خبرنگار» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، اظهار کرد: چنان‌چه افرادی واقعه عاشورا را سینه‌به‌سینه و نسل‌به‌نسل نقل نمی‌کردند، مردم از آن واقعه بزرگ آگاهی و اطلاع نداشتند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در اقناع‌سازی افکار عمومی نقش مؤثری دارند، افزود: خبرنگاران می‌توانند اخبار را به صورت واقعی بیان کنند و همانند مسیح علی‌نژاد سیاه‌نمایی نکنند؛ خبرنگارانی که امیدآفرینی و حقیقت را برای مردم بیان می‌کنند، قابل تقدیر هستند.

سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه خبرنگاران در حوزه تخصصی و زمینه‌های مختلف فعالیت دارند اما همه آن‌ها یک هدف دارند و آن هم بیان حقیقت است، خاطرنشان کرد: خبرنگاران امروز یک سرباز رزمنده هستند، کاستی‌های جامعه را به گوش مسئولان می‌رسانند و بدون توجه به حزب و گروه خاصی مطالبه‌گری می‌کنند.

نجفی با بیان اینکه بخشی از کار خبرنگاران امر به معروف و نهی‌ازمنکر است، ادامه داد: چنان‌چه مسئولان مطالبات واقعی خبرنگاران را بپذیرند و کم و کاستی‌های آنان را رفع کنند، قطعاً میزان رضایت‌مندی شهروندان از مسئولان افزایش پیدا می‌کند.

نقش برجسته خبرنگاران در رشد شهر

وی تصریح کرد: در مجموعه شهرداری شهرکرد، قدردان تلاش‌های تمام فعالان عرصه خبر هستیم و تلاش داریم شهری در مسیر ترقی و توسعه بسازیم تا خبرهای خوش و عکس‌های دل‌انگیز به شهروندان مخابره شود.

سرپرست شهرداری شهرکرد اضافه کرد: خبرنگاران شبانه‌روز بدون هیچ چشم‌داشتی برای انعکاس اخبار شهرداری تلاش می‌کنند، زحمات بی‌وقفه آنان جای تقدیر دارد و با حضور خبرنگاران در عرصه‌های گوناگون، شاهد رشد و پویایی جامعه خواهیم بود.

در ادامه احمد مولوی مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: مسئولیت اصحاب رسانه نسبت به جایگاهشان در راستای حفظ منافع ملی و شهری سنگین است و بزرگ‌ترین هدف خبرنگاران بیان مسائل و مشکلات به صورت دقیق، به دور از سیاه‌نمایی و همراه با مطالبه‌گری است.

وی با بیان اینکه شهر پویا به دست خبرنگاران ساخته می‌شود، افزود: تحلیل‌های سازنده، رساندن اخبار به گوش مسئولان و برجسته کردن اخبار، توسط خبرنگاران انجام می‌شود و لازمه ترقی شهر همدلی و هم‌زبانی مدیریت شهری، شهروندان و اصحاب رسانه است.

کد خبر 595164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.