پیروزی مردان و شکست بانوان تیم‌ملی هاکی سالنی ایران

تیم‌های ملی مردان و بانوان هاکی داخل‌سالن کشورمان در نخستین مصاف خود با حریفان در چارچوب مسابقات قهرمانی آسیا به‌ترتیب به پیروزی و شکست رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات قهرمانی آسیا از هفدهم تا بیست‌وچهارم مردادماه در شهر بانکوک تایلند برگزار می‌شود؛ تیم‌های ملی مردان و زنان هاکی کشورمان که در روزهای دوازدهم و چهاردهم مردادماه راهی بانکوک شدند نخستین دیدار خودشان را در این تورنمنت برگزار کردند.

تیم‌ملی هاکی داخل سالن آقایان که مدافع عنوان قهرمانی است در گروه A آقایان با تیم‌های چین‌تایپه، اندونزی و تایلند میزبان هم‌گروه است و بازی نخست خود را برابر چین‌تایپه برگزار کرد.

تیم ملی هاکی آقایان کشورمان در اولین بازی خود در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند در مصاف با تیم اندونزی، به پیروزی شیرین پنج بر دو دست یافت.

گل‌های تیم‌ملی کشورمان را امیرمهدی میرزاخانی (چهار گل) و مهدی شاهرخی یک گل به‌ثمر رساندند: امیرمهدی میرزاخانی نیز به‌عنوان بازیکن زمین انتخاب شد.

تیم‌ملی هاکی آقایان در ادامه مسابقات فردا چهارشنبه به‌مصاف سنگاپور خواهد رفت.

تیم‌ملی هاکی سالنی بانوان در گروه A بانوان با تیم‌های قزاقستان، چین‌تایپه، اندونزی و کامبوج هم‌گروه شده و در بازی نخست به مصاف کامبوج رفت.

تیم‌ملی هاکی داخل سالن بانوان ایران نیز در نخستین بازی خود در مسابقات قهرمانی آسیا در بانکوک تایلند یک بر سه نتیجه را به اندونزی واگذار کرد. تک‌گل ایران را در نیمه اول نسیم میرزایی به‌ثمر رساند.

ملی‌پوشان کشورمان در ادامه این رقابت‌ها فردا چهارشنبه از ساعت ۱۱ صبح به‌وقت تهران به‌مصاف قزاقستان خواهند رفت.

کد خبر 595088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.