عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۸ مردادماه

در این بسته خبری از پاکسازی محلات خرمشهر تا ۲۶۱ عملیات اطفای حریق و امداد در سنندج و آئین پخت غذای نذری مبارکه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

۲۶۱ عملیات اطفای حریق و امداد در سنندج

سهیل فضل وزیری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج با اشاره به انجام ۲۶۱ عملیات اطفای حریق و امداد نجات در تیر جاری، اظهار داشت: ۱۴۴ مورد از این عملیات اطفای حریق و ۱۱۷ مورد مربوط به امداد و نجات بوده است.

اجرای طرح نظافت و پاکسازی معابر و محلات خرمشهر

شهرداری خرمشهر اجرای طرح ضربتی نظافت و پاکسازی معابر و محلات سطح شهر را به همراه جمع آوری منظم پسماندها آغاز کرد.

انفجار منزل مسکونی در کاشان سه مصدوم بر جا گذاشت

محمدعلی پیراسته، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: انفجار یک منزل مسکونی موجب مصدوم شدن یک مرد ۴۸ ساله و دو خانم ۴۷ و ۱۹ ساله و تخریب بخشی از منزل شد.

تنظیف و پاکسازی معابر و محلات رفسنجان

تنظیف و پاکسازی معابر و محلات سیل زده سطح شهر به همت نیروهای خدمات شهری شهرداری ادامه دارد.

آئین پخت غذای نذری تاسوعای حسینی در اراضی مبارکه

همه ساله مهمانان زیادی از تمام نقاط استان اصفهان در روز تاسوعای حسینی برای شرکت در این آئین سنتی، به روستای اراضی مبارکه، سفر می‌کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: طبق برنامه‌ریزی ها، ۹۶ نیروی آتش‌نشانی در چهار روز عزاداری‌های بزرگ این استان یوم العباس، تاسوعا، عاشورا و یازدهم محرم در آماده‌باش هستند و نسبت به خدمت‌رسانی به عزاداران مبادرت می‌کنند.

۹۶ آتش‌نشان عزاداری‌های بزرگ زنجان را پوشش می‌دهند

مجید امیرفضلی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها، ۹۶ نیروی آتش‌نشانی در چهار روز عزاداری‌های بزرگ این استان یوم العباس، تاسوعا، عاشورا و یازدهم محرم در آماده‌باش هستند و نسبت به خدمت‌رسانی به عزاداران مبادرت می‌کنند.

کد خبر 595035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.