نوبت‌دهی سنجش سلامت به یک‌میلیون کلاس اولی/سنجش سلامت پیش‌دبستانی‌ها در مهرماه

رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی با بیان اینکه تا دهم مردادماه، نوبت‌دهی برای حدود یک‌میلیون نوآموز بدو ورود به دبستان انجام و کار ارزیابی برای حدود ۴۹۵ هزار نفر به اتمام رسیده است گفت: پیش‌بینی ما این است که تا آخر مرداد و نهایتاً اواسط شهریورماه بتوانیم سنجش سلامت نوآموزان را به اتمام برسانیم.

به گزارش ایمنا حمید طریفی‌حسینی، درباره روند انجام سنجش سلامت نوآموزان اظهار کرد: وقتی خانواده، فرزندش را در مدرسه ثبت‌نام می‌کند، از سوی مدیر مدرسه نوبت‌گیری انجام و ساعت و روز مراجعه به پایگاه‌های سنجش سلامت را به آن‌ها اعلام می‌کند.

وی افزود: مدت زمان نوبت‌دهی بر حسب شلوغی پایگاه‌ها متفاوت است؛ در نهایت خانواده در تاریخ مشخص شده به پایگاه معرفی شده مراجعه می‌کند و سنجش سلامت را انجام می‌دهد.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه براساس آخرین آمار تا دهم مردادماه، نوبت‌دهی برای حدود یک میلیون نوآموز بدو ورود به دبستان انجام و کار ارزیابی برای حدود ۴۹۵ هزار نفر به اتمام رسیده است، تصریح کرد: با درنظر گرفتن جمعیت حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفری کلاس اولی‌ها در سال جاری، سنجش سلامت تقریباً یک سوم دانش‌آموزان انجام شده است.

حسینی ادامه داد: برآورد ما این است که تا آخر مرداد و نهایتاً اواسط شهریورماه بتوانیم سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان را به اتمام برسانیم و در هفته‌های ابتدایی مهرماه، ارزیابی پیش‌دبستانی‌ها را آغاز کنیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 594866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.