توطئه‌ دشمنان همیشه نتیجه معکوس داشته است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اهانت به قرآن مجید در شهر برلین آلمان، آن هم در ماه محرم بسیار دردآور بود، اینکه عده‌ای فکر می‌کنند می‌توانند مردم را از برپایی عزاداری‌ها منصرف کنند و حضور آنها را به حاشیه ببرند، خیال اشتباه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _سه‌شنبه هجدهم مردادماه_ در هشتادوچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن عرض تسلیت به مناسب ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار کرد: اهانت به قرآن کریم در شهر برلین آلمان اقوامی بسیار ناپسند و دردآور بود، این خیمه‌شب‌بازی‌ها و توطئه‌ها اثر معکوس دارد و تمام این توطئه‌ها به پیروزی منجر شده است.

وی ادامه داد: از صدر اسلام، توطئه‌ها علیه دین اسلام و ملت‌های مسلمان آغاز شده است، اما هیچ‌گاه این اقدامات منجر به پیروزی نشده و جامعه اسلامی اکنون بیدارتر از گذشته و در مقابل دشمنان به خوبی است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه یزیدیان زمان در فلسطین به بدنه نظام و مردم این کشور می‌تازند، گفت: در زمانی که بوق و کرنای حمایت از حقوق بشر مطرح است در مقابل این جنایات سکوت می‌شود، فلسطینیان بدانند که پشت آن‌ها ایستاده‌ایم و تنهایشان نخواهیم گذاشت.

وی افزود: ایران کشور امام حسین (ع) است و انقلاب ما نیز انقلاب حسینی محسوب می‌شود و با تاسی از راه این امام بزرگ به دست آمده است.

چمران خاطرنشان کرد: کربلا تنها گنبد و حرم نیست، بلکه نشانه ظلم‌ستیزی امام حسین (ع) با ناحقی‌ها و بی‌دینی‌ها است؛ امیدواریم بتوانیم همانند شهدا از آن حضرت پیروی کنیم.

وی با اشاره به اهانت قرآن مجید در شهر برلین آلمان، گفت: این اتفاق آن هم در ماه محرم بسیار دردآور بود. اینکه عده‌ای فکر می‌کنند می‌توانند توجه شهروندان را از عزاداری کم کنند و حضور آنها را به حاشیه ببرند، خیال اشتباه به است؛ با این ترفندها و خیمه‌شب‌بازی‌های سخیف به جایی نمی‌رسند و اگر ذره‌ای بینش داشته باشند، دنبال چنین اتفاقاتی نخواهند بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه کشور ایران با هدایت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و با حضور جوانان، حرکتی نو را آغاز کرده است، اضافه کرد: ماهواره‌ای که قرار است امروز پرتاب شود، نتیجه و دستاورد تلاش جوانان ایرانی است و پیشرفت‌های علمی حاصل به میدان آمدن جوانان است.

کد خبر 594835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.