۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵
جزئیات گلکسی فولد 4 نشان داده شد

فهرست آمازون جزئیات گلکسی زد فولد 4 و قاب محافظ جدید قلم S Pen آن را نشان می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، وب‌سایت هلند آمازون قبل از برگزاری رویداد آنپکد ۲۰۲۲، گلکسی زد فولد ۴ را به فهرست محصولات خود اضافه کرده است، این فهرست به قیمت گوشی تاشو پرچم‌دار بعدی سامسونگ اشاره نمی‌کند، اما جزئیات دقیقی در مورد آن ارائه می‌دهد. تصاویر موجود در فهرست آمازون، ابعاد نمایشگر بیرونی و داخلی گلکسی زد فولد ۴ را به ترتیب با ابعاد ۶.۲ و ۷.۶ اینچی نشان می‌دهد که هر دو از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند.

علاوه بر این، قاب S Pen جدیدی برای گلکسی زد فولد ۴ در فهرست آمازون نشان داده شده است و به نظر می‌رسد که موقعیت نگهداری قلم روی آن، در مقایسه با قاب زد فولد ۳ بهبود یافته است. در کنار قاب مخصوص قلم S Pen و جزئیات نمایشگر، جزئیاتی از رنگ‌بندی محصول در دسترس قرار گرفته است، اما احتمال دارد که این رنگ‌ها گزینه‌های نهایی نباشند.

یکی از تصاویر منتشر شده در فهرست آمازون رنگ مشکی یا خاکستری تیره این محصول را نشان می‌دهد، در حالی که قاب S Pen جدید به نظر ترکیبی از خاکستری و سبز است. اطلاعات خاص نرم‌افزاری زد فولد ۴ مشخص نیست، اما تصاویر منتشر شده شباهت زیادی به عکس‌های تیزر اندروید 12L دارد، این سیستم‌عامل اواخر سال گذشته و با هدف بهبود قابلیت‌ها برای گوشی‌های تاشو معرفی شد.

فهرست آمازون هلند نسخه ۵۱۲ گیگابایتی گلکسی زد فولد ۴ را با ۱۲ گیگابایت حافظه رم نشان می‌دهد که این موضوع با شایعه‌ها و گزارش‌های قبلی مطابقت دارد. رویداد گلکسی آنپکد ۱۰ آگوست برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود که سامسونگ در این مراسم گلکسی زد فولد ۴ را در کنار محصولات دیگر از جمله زد فلیپ ۴ و سری گلکسی واچ ۵ و گلکسی بادز ۲ پرو، به صورت رسمی رونمایی کند.

کد خبر 594527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.