پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری برای ایام عزای حسینی

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ایام عزای حسینی را به شهروندان این استان تسلیت گفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، سیاوش سلیمانی دشتکی، با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، ایام عزای حسینی را به شهروندان این استان تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الاَْرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ اللَّهِ اَبَداًما بَقیتُ وَ بَقِیَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ

محرم، ماه خون و شهادت، ماه عزا و ماتم بی کران شیعه‌ی داغدار غم سیدالشهدا (ع)، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه قیام و بیداری و یادآور بزرگ‌ترین حماسه و دلخراش ترین مصیبت تاریخ بشریت است.

حماسه سرخ عاشورا، حماسه انسان‌های پاک و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و سر در برابر ظلم فرود نیاوردند. آن اسوه‌های عشق و آزادگی که نام و یادشان و خاطره ایستادگی و مقاومت شأن در تاریخ ثبت و جاودانه گردید و سرلوحه زنده دلان و نیک سیرتان عالم قرار گرفت.

اینجانب فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به همه سوگواران معزای آن حضرت و عاشقان سیدالشهداء (ع) به ویژه مردم متدین و شریف استان چهارمحال و بختیاری، خانواده محترم شهدا جانبازان وایثارگران وهیأتهای مردمی استان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

به امید آن که عزاداری رهروان راستین آن حضرت مورد قبول درگاه خداوند بخشنده مهربان واقع شود.

سیاوش سلیمانی دشتکی

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری

کد خبر 594478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.