مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۱۵ مردادماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر خودکشی ناکام مرد ۳۰ ساله در شیراز، برخورد پژو با عزاداران در اردستان با ۲۲ کشته و مصدوم، ترکیدن لاستیک هواپیما در فرودگاه، حمله خونین سگ خانگی به نوجوان ۱۲ ساله، شلیک خونین مرد مسلح به سه نفر در کرمانشاه و گروگانگیری میلیاردی پسربچه پنج ساله را در زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _شنبه پانزدهم مردادماه_ به شرح ذیل است:

پنج نفر از اتباع فعال در محل دپوی ضایعات پلاستیک روستای قمصر در حوضچه فاضلاب، به علت خفگی جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید

شامگاه پنجشنبه _سیزدهم مردادماه_ نیروهای بسیج حوزه امام رضا (ص) سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز حین گشت‌زنی در ساعت یک بامداد در منطقه شمال غرب شیراز متوجه فردی می‌شوند که در منطقه ماسه شویی شهرک گلستان با طناب قصد خودکشی دارد.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از برخورد خودروی پژو ۲۰۶ با عزاداران در شهرستان اردستان و کشته و مصدوم شدن ۲۲ نفر در این حادثه خبر داد.

بیشتر بخوانید

براساس اعلام سازمان هواپیمایی کشوری ساعت ۰۵:۵۵ صبح امروز _شنبه پانزدهم مردادماه_ هواپیمای شرکت هواپیمایی سپهران با شماره پرواز ۴۳۶۷ از مبدا آبادان به مقصد مشهد مقدس با ۱۲۶ مسافر و هفت نفر خدمه پرواز بدون مشکل در فرودگاه مشهد فرود آمده و پس از فرود روی باند ۳۱ راست و تخلیه باند، کنترلر برج مراقبت پرواز فرودگاه مشهد ضمن دقت به ارابه فرود هواپیما، صدای غیرعادی و دود را به خلبان متذکر شد.

بیشتر بخوانید

عوامل اجرایی پارک ملی توران و اداره حفاظت محیط‌زیست میامی، خبر تصادف یک قلاده توله یوزپلنگ آسیایی را با خودرو در اطراف منطقه حفاظت‌شده توران، تأیید کردند.

بیشتر بخوانید

قبر مجید عبدالباقی، برادر حسین عبدالباقی مالک متروپل که در کنار برادر خود در استان اصفهان به خاک سپرده شده بود، گشوده شد.

بیشتر بخوانید

واژگونی یک دستگاه تراکتور در روستای قوزلوجه با سه نفر سرنشین موجب شد یک فرد ۴۲ ساله با هویت معلوم جان خود را از دست دهد.

بیشتر بخوانید

رئیس بهزیستی شهرستان ممسنی، علت فوت سه معلول در یکی از مراکز نگهداری معلولان تحت نظارت این سازمان را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید

بر اثر حمله سگ خانگی یک نوجوان ۱۲ ساله در رفسنجان از ناحیه پا و گوش دچار آسیب شد و تاکنون دوبار تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی دالاهو از دستگیری عامل تیراندازی در کرمانشاه خبر داد و گفت: در این حادثه سه نفر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید

بامداد جمعه درپی وقوع یک فقره قتل با ضربات چاقو در یکی از مکان‌های تفریحی منطقه ناجی‌آباد شهر کاشان، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی کوهدشت از شناسایی و دستگیری دو عامل آتش‌سوزی عمدی در مسکن مهر این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید

گروگان‌گیران برای اخاذی میلیاردی در کرمان دست به گروگانگیری پسربچه پنج ساله زدند.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط عمومی اورژانس اصفهان از مصدوم شدن پنج نفر درپی برخورد خودروی سواری پراید به گاردریل اتوبان، خبر داد.

بیشتر بخوانید

بیست‌وسوم اردیبهشت‌ماه پرونده‌ای با موضوع زورگیری در کلانتری ۱۳۲ نبرد تشکیل شد و برای کشف و پی‌جویی جرم، پرونده به پلیس آگاهی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 594423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.