ساعت هوشمند جدید اوپو  چه زمانی رونمایی می‌شود؟

شرکت اوپو به صورت رسمی اعلام کرده است که ساعت‌های جدیدش را روز ۱۰ آگوست معرفی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کوالکام ماه گذشته میلادی تراشه Snapdragon W5 Gen 1 را برای گجت‌های پوشیدنی معرفی کرد و زمان زیادی نگذشته بود که برند چینی اوپو اعلام کرد ساعت‌های سری Oppo Watch 3 با این تراشه وارد بازار می‌شود. شرکت اوپو به صورت رسمی اعلام کرده است که ساعت‌های جدیدش را روز ۱۰ آگوست معرفی می‌کند.

رندرها و تصاویر واقعی اوپو واچ سه که اخیراً منتشر شده است، نشان می‌دهد که این محصول صفحه‌نمایشی با لبه خمیده دارد. شایعات ارائه شده حاکی از این است که ساعت هوشمند ذکر شده به صفحه‌نمایش ۱.۹۱ اینچی AMOLED با فناوری LTPO مجهز شده است. به نظر می‌رسد که اوپو واچ سه بدنه‌ای متالیک دارد و مانند ساعت‌های هوشمند اپل از دکمه‌ای چرخان در کناره بدنه استفاده می‌کند.

بدنه اوپو واچ سه در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای و بندهای ساعت در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای عرضه می‌شود. در حال حاضر به ظرفیت باتری اوپو واچ سه اشاره نشده است، اما به نظر می‌رسد که این محصول بین پنج تا ۱۵ روز بسته به نوع استفاده شارژدهی دارد. انتظار می‌رود ساعت هوشمند ذکر شده از قابلیت‌هایی مانند نظارت بر ضربان قلب، نظارت بر سطح اکسیژن خون، ثبت نوار قلب، NFC، GPS و پشتیبانی از سیم‌کارت الکترونیکی پشتیبانی می‌کند.

اوپو واچ سه احتمالاً تا فشار پنج اتمسفر در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود. به نظر می‌رسد که شماره مدل‌های OWW211، OWW212 و OWW213 به ساعت‌های سری اوپو واچ سه مرتبط هستند.

کد خبر 594370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.