یادمان شهدای فکه میزبان عزاداران حسینی می‌شود

هم‌زمان با روز عاشورای حسینی، آیین سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) به همراه اجرای ویژه‌برنامه خیمه‌سوزان در یادمان فکه برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی راهیان نور، آئین سوگواره روز عاشورا که هر ساله با حضور مردم در یادمان شهدای فکه برگزار می‌شد، امسال نیز هم همزمان با عاشورای حسینی _روز دوشنبه هفدهم مردادماه_ در این یادمان همراه با ویژه‌برنامه خیمه‌سوزان برگزار خواهد شد.

این ویژه‌برنامه در محل شهادت شهید اهل قلم آوینی از ساعت ۹ صبح با حضور عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) آغاز و تا ساعت ۱۱ صبح ادامه می‌یابد. قرار است در این مراسم علی‌رضا منصوری، مداح اهل‌بیت (ع) ذکر مصیبت، مرثیه و نوحه‌سرایی کند.

سال‌های گذشته این آئین با حضور جمع کثیری از دلدادگان حسینی و عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) از شهرهای مختلف کشور در این مراسم شرکت کردند. امسال نیز پیش‌بینی می‌شود این مراسم باشکوه‌تر از سال‌های گذشته با حضور سیل مشتاقان حسینی و عزاداران در این مکان برگزار شود.

به گزارش ایمنا، یادمان زیارتی فکه (مقتل شهید آوینی) در جنوب‌شرقی پاسگاه فکه و شمال‌غربی پاسگاه چزابه، هم یک نشانه برای گرامیداشت عملیات‌ها و شهدای آن منطقه و هم مقتل ده‌ها شهید دوران دفاع مقدس و روزهای تفحص است.

کد خبر 594292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.