تریلر جدید فیفا ۲۳ منتشر شد

تریلر جدید این بازی شامل نمایش بهبودهایی است که این نسخه در زمینه اتمسفر کلی مسابقه‌ها و ورزشگاه‌ها و همینطور جلوه‌های بصری مرتبط با آن‌ها داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرفصل مهم‌ترین رویدادهای خبری حوزه علم‌وفناوری را در روزی که گذشت، مرور می‌کنیم:

دولت انگلیس به زودی از ساعت‌های هوشمند برای رصد مهاجرانی که به جرائم مختلف محکوم شده‌اند، استفاده می‌کند. به نوشته نشریه گاردین افرادی که مجبور به استفاده از چنین ساعت‌های هوشمندی می‌شوند، باید طی روز از خود عکس بگیرند و موقعیت این افراد همیشه ردیابی می‌شود. عکس‌هایی که توسط ساعت ثبت می‌شود با نمونه‌های موجود در وزارت کشور انگلیس مقایسه می‌شود و اگر سیستم‌های دولتی نتواند هویت فرد را تأیید کند، باید کنترل عکس به صورت دستی انجام شود. در طرح‌های وزارت کشور و وزارت دادگستری انگلیس، عکس‌ها به همراه نام مهاجران، ملیت و تاریخ تولد آنها به مدت شش سال ذخیره می‌شود.

دستگاه‌هایی که در رویداد Unpacked سامسونگ معرفی می‌شود

سامسونگ رویداد بعدی Unpacked خود را دهم آگوست برگزار می‌کند؛ این شرکت از رویدادهای تابستانی قبلی برای معرفی تلفن‌های تاشو، ساعت‌های هوشمند و هدفون‌های جدید خود استفاده کرده و عملاً تکرار آن در سال ۲۰۲۲ را تأیید کرده است.

تقریباً یک سال از عمر گلکسی زد فولد سه می‌گذرد و عملاً زمان به‌روزرسانی این گوشی تاشو رسیده است، تیزرهای سامسونگ نیز به این موضوع اشاره می‌کند؛ البته قطعاً نباید انتظار تغییر اساسی در دستگاه Z Fold 4 داشت. طبق گزارشات منتشر شده Galaxy Z Fold 4 در تاریخ بیست‌وششم آگوست روانه فروشگاه‌ها می‌شود و هنوز مشخص نیست که قیمت آن چقدر خواهد بود.

تریلر جدید فیفا ۲۳ منتشر شد

EA در چند وقت اخیر به‌صورت مرتب ویدئوهایی از بازی فیفا ۲۳ منتشر کرده است. تریلر جدید این بازی شامل نمایش بهبودهایی است که این نسخه در زمینه اتمسفر کلی مسابقه‌ها و ورزشگاه‌ها و همینطور جلوه‌های بصری مرتبط با آن‌ها داشته است.

از جمله بهبودهایی که در این ویدئو به آن‌ها اشاره می‌شود، می‌توان به چمن ورزشگاه‌ها اشاره کرد. به‌گفته سازندگان در «فیفا ۲۳»، چمن طبیعی‌تر از همیشه به‌تصویر کشیده می‌شود و مثلاً اگر بازیکنی روی یک گل شادی گلی انجام دهد که رد زانوهایش روی چمن بماند، جای آن تا پایان بازی روی چمن مشخص خواهد بود. مورد دیگری که در ورزشگاه‌ها بهبود پیدا کرده، تور دروازه و انیمیشن‌های مربوط به آن است که طبیعی‌تر و نزدیک به واقعیت طراحی شده است.

قیمت نسخه پایه آیفون ۱۴ مشخص شد

با نزدیک شدن به زمان عرضه نسل جدید گوشی‌های هوشمند اپل، شایعاتی درباره قیمت نسخه پایه آیفون ۱۴ در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

شایعات حاکی از آن است که نسل جدید گوشی‌های هوشمند آیفون مانند نسل قبلی خود، با قیمت پایه ۷۹۹ دلار وارد بازارهای جهانی می‌شود. طبق ادعای منابع خبری مختلف، کمپانی اپل هیچ برنامه‌ای جهت افزایش قیمت آیفون ۱۴ ندارد. باید به این موضوع اشاره کرد که هدف اصلی اپل برای عرضه نسل جدید گوشی‌های آیفون خود، در واقع افزایش آمار خرید این محصول است.

ارتقای شبکه ارتباطی در شهرهای اهواز و هفت تپه

رحیم فلاح زاده گفت: با اقدامات انجام شده از سوی شرکت مخابرات خوزستان، شبکه ارتباطات سیار در شهرهای اهواز و هفت تپه توسعه و ارتقا یافت.

مدیر مخابرات خوزستان می‌گوید: با هدف توسعه و رفع نیازهای ارتباطی و پوشش حداکثری شبکه ارتباطی همراه و همچنین تقویت و رفع نقاط کور، سایت پرسرعت تلفن همراه از پروژه توسعه فاز هشت پلاس ارتباطات سیار در اهواز و هفت تپه نصب و راه‌اندازی شد.

ویژگی جدید واتساپ چیست؟

یکی از قابلیت‌هایی که قرار است به واتس‌اپ اضافه شود به شما اجازه می‌دهد تا اعضایی که گروه را ترک کرده‌اند یا از آن حذف شده‌اند را نیز مشاهده کنید. هم اکنون این ویژگی برای نسخه جدید بتای واتس‌اپ در iOS منتشر شده است. پیام‌رسان پرکاربر واتساپ به‌صورت هم‌زمان روی چند قابلیت مهم مانند آواتارهای سفارشی کار می‌کند تا بتواند تجربه بهتری را به کاربرانش ارائه دهد. در کنار این موارد، واتساپ روی بهبود تجربه استفاده از گروه‌ها نیز تمرکز ویژه‌ای دارد.

امکان بزرگ‌نمایی فیلم با قابلیت جدید یوتیوب

یوتیوب به‌تازگی در حال آزمایش قابلیت جدیدی در اپلیکیشن موبایلی خود برای «مشترکان پرمیوم» است که امکان بزرگ‌نمایی همه فیلم‌ها را فراهم می‌کند. طبق گزارشات سایت 9to5Google، جدیدترین قابلیت آزمایشی اضافه‌شده به یوتیوب به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از دو انگشت و لمس صفحه همه فیلم‌ها را در حالت افقی یا عمودی صفحه بزرگ‌نمایی کنند.

گلگسی بادز دو پرو به ویژگی حذف نویز فعال هوشمند مجهز می‌شود

تاکنون اطلاعات زیادی درباره هدفون آینده گلگسی بادز دو پرو سامسونگ (Galaxy Buds 2 Pro) پیش از معرفی مورد انتظار آن در رویداد آنپکد ۱۹ مرداد فاش نشده، اما به تازگی WinFuture.de، رندری به‌ظاهر رسمی برای هدفون‌ها به‌همراه برخی مشخصات و ویژگی‌های سخت‌افزاری آن‌ها ارائه داده است.

رندر فاش شده، گلگسی بادز دو پرو را در رنگ خاکستری (Zenith Gray) نشان می‌دهد. هدفون‌های مذکور قرار است در رنگ بنفش بورا (Bora Purple) نیز در دسترس باشد. از نظر طراحی، ظاهراً نسخه جدید کمی متفاوت از گلکسی بادز پرو قبلی خواهد بود.

گلگسی بادز دو پرو ظاهراً به ویژگی جدیدی مجهز خواهد شد که طبق گزارش‌، سامسونگ آن را حذف نویز فعال هوشمند می‌نامد؛ به‌لطف این ویژگی حتی بلندترین صدای محیط حذف خواهد شد. علاوه بر آن، گلگسی بادز دو پرو دارای حالت محیط نیز خواهد بود که به کاربر این امکان را می‌دهد تا هم زمان به صدا از هدفون و فردی که در کنارش است، گوش دهد.

کد خبر 594246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.