اجرای پویش «اطعام و احسان حسینی» با مشارکت مردم در ایام ماه محرم

پویش «اطعام و احسان حسینی» با مشارکت مردم در ایام ماه محرم و صفر، با هدف گسترش سنت حسنه انفاق و نیکوکاری و برای کمک به خانواده‌های نیازمند اصفهان اجرا می‌شود.

حمیدرضا طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به توزیع کمک‌های مردمی در قالب بسته‌های معیشتی و اطعام حسینی در ایام ماه محرم و صفر بین مددجویان، اظهار کرد: این طرح همچون سال‌های گذشته برای خدمت به مددجویان و نیازمندان، با همکاری و مساعدت خیران، مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه، مساجد، گروه‌های جهادی و هیئت‌های مذهبی در سطح استان اجرا می‌شود.

وی مشارکت مردم در کمک به اطعام نیازمندان را از نتایج ترویج فرهنگ خیر و احسان و عمل به سیره ائمه اطهار در جامعه دانست و ادامه داد: دریافت نذورات خیران شامل صدقه، اطعام، هدایا و کمک‌های نقدی، کالا و خدمات برای رساندن هرچه سریع‌تر به محرومان واقعی در این ایام برنامه‌ریزی شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی بهتر به مددجویان تحت حمایت، افزود: برای تأمین بسته‌های معیشتی همچنین طبخ و توزیع طعام بین خانواده‌های نیازمند، بیماران صعب‌العلاج و سالمندان از ظرفیت‌های مردمی و همکاری مراکز نیکوکاری استفاده خواهیم کرد.

وی با دعوت از همشهریان برای همراهی در این پویش مردمی، گفت: مردم شریف استان می‌توانند، نذورات خود در طول ماه محرم تا پایان ماه صفر را به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ واریز یا با استفاده از شماره‌گیری کد #۰۳۱*۸۸۷۷* همچنین مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سطح استان اقدام کنند.

کد خبر 594220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.