گوشی موتورولا Edge 30 Neo چه مشخصاتی دارد؟

گوشی جدید موتورولا با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ و حداکثر هشت گیگابایت حافظه رم معرفی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، انتظار می‌رود که گوشی موتورولا Edge 30 Neo به‌زودی معرفی شود؛ محصولی که نسخه تغییر نام یافته Edge 30 Lite است. این محصول از تراشه شش هسته‌ای کوالکام با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی بهره خواهد برد و فرکانس دو هسته‌ای آن به ۲.۲۱ گیگاهرتز نیز می‌رسد. پردازنده گرافیکی به کار رفته در آن نیز Adreno 619 است که نشان می‌دهد این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ مجهز خواهد بود.

موتورولا Edge 30 Neo با هشت گیگابایت حافظه رم و سیستم‌عامل اندروید ۱۲ عرضه خواهد شد. گوشی هوشمند ذکر شده از صفحه‌نمایش ۶.۲۸ اینچی P-OLED با وضوح تصویر Full HD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد و در دو نسخه مجهز به شش یا هشت گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد.

گوشی موتورولا Edge 30 Neo از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد؛ در پنل پشتی آن نیز شاهد یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی خواهیم بود. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۴۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود. طبق گزارش‌های ارائه شده، گوشی موتورولا Edge 30 Neo در اروپا با قیمت ۳۹۹ یورو عرضه خواهد شد؛ انتظار می‌رود که این محصول به عنوان جایگزین Edge 20 Lite در سه ماهه سوم سال جاری میلادی وارد بازار شود.

کد خبر 594043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.