مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۱۳ مردادماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر کشف جسد مرد جوان در ارتفاعات، زندانی بودن دزدان اصلی بانک ملی شعبه دانشگاه در ترکیه، نجات گروگان اردبیلی با شلیک دقیق پلیس نوپو، دستگیری مردی که دست جوان تهرانی را قطع کرد، تبهکاری عجیب عروس و داماد جوان و قتل خونین با ضربه مستقیم چاقو را در زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _پنجشنبه سیزدهم مردادماه_ به شرح ذیل است:

درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر پیدا شدن جسد در ارتفاعات گالیکش، بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس فتای استان سمنان از دستگیری متهم سایبری که با انتشار تصاویر مبتذل اقدام به تبلیغ برای نوبت‌دهی ماساژ در اماکن خصوصی کرده بود، خبر داد.

بیشتر بخوانید

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از واژگونی یک مینی‌بوس در گیلان‌غرب و مصدوم شدن ۱۰ نفر خبر داد.

بیشتر بخوانید

درپی مراجعه چند نفر از شهروندان مازندران به مراجع قضائی و انتظامی استان مبنی بر اینکه شخصی ناشناس با دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری آن‌ها در اینستاگرام اقدام به کلاهبرداری از آشنایان و دنبال کننده‌ها می‌کند، موضوع در دستورکار پلیس فتا مازندران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

سخنگوی فراجا درخصوص بازگرداندن سارقان بانک ملی گفت: پلیس بین‌الملل در این موضوع وارد عمل شد که درپی آن، سارقان شناسایی و برای آن‌ها اعلان قرمز شد.

بیشتر بخوانید

بامداد روز دوشنبه در روستای صومعه اردبیل شخصی پس از درگیری با یکی از هم‌روستایی‌هایش اقدام به تیراندازی با اسلحه شکاری کرد که بعد از زخمی شدن هم‌روستایی وی، همسر خود را گروگان گرفت و با شکستن شیشه‌های منزل اقدام به تیراندازی کرد.

بیشتر بخوانید

عامل درگیری و نزاعی که منجر به قطع عضو یک شهروند شده بود، با تلاش پلیس دستگیر شد.

بیشتر بخوانید

پسر جوان که پس از قتل مادرش جسد او را اطراف تهران دفن کرده بود، پس از سه ماه لب به اعتراف گشود.

بیشتر بخوانید

زوج جوانی که به اتهام جعل نسخه‌های پزشکی و دریافت داروهای کمیاب از داروخانه‌ها تحت تعقیب بودند هنگام سرقت از یک خودرو دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس فتا استان اصفهان درخصوص کلاه‌برداری جدید و زیرکانه مجرمان سایبری با شگرد درخواست واریز وجه برای فالوورها بعد از هک اکانت‌های اینستاگرامی به کاربران هشدار داد.

بیشتر بخوانید

سخنگوی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی، ضمن اعلام خبر انهدام باند سازمان‌یافته مشتقات نفتی در استان گلستان، بر آمادگی صددرصدی پلیس برای همکاری با هیئت‌های مذهبی تاکید کرد و گفت: پلیس در سراسر کشور، یاران تأمین‌کننده نظم و امنیت در هیئت عزاداری است.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از چاقوکشی منجر به قتل در آن شهرستان خبر داد و گفت: قاتل در کمتر از ۱۲ ساعت، دستگیر شد.

بیشتر بخوانید

فرد ناشنوا به سختی توانست با اورژانس ارتباط برقرار کند و جان فرزندش را نجات دهد.

بیشتر بخوانید

یک سگ نگهبان در نیشابور صاحبش را کشت و همسر او را مجروح کرد.

بیشتر بخوانید

جوانی که باجناق خود را زیر چرخ‌های خودرو به قتل رسانده بود، در حالی پس از یک سال فرار با دستورات ویژه قضائی بازداشت شد که مدعی بود قصد قتل باجناق (برادر ناتنی) خودش را نداشته است.

بیشتر بخوانید

سخنگوی آتش‌نشانی اصفهان از تلاش آتش‌نشانان برای نجات یک دختر جوان در معرض سقوط از ارتفاع در خیابان همدانیان خبر داد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 593949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.