تبهکاری عجیب عروس و داماد جوان در جنوب تهران!

زوج جوانی که به اتهام جعل نسخه‌های پزشکی و دریافت داروهای کمیاب از داروخانه‌ها تحت تعقیب بودند هنگام سرقت از یک خودرو دستگیر شدند.

به گزارش ایمنا، از چندی قبل گزارش‌های متعددی مبنی بر سرقت محتویات داخل خودرو به مأموران کلانتری ۱۷۲ حضرت عبدالعظیم (ع) می‌رسید که پلیس گشت‌های هدفمند را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کرد.

سرهنگ «دوستعلی جلیلیان» فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: در حالی که ردیابی‌ها ادامه داشت روز سه‌شنبه مأموران از وقوع یک فقره سرقت توسط زن و مرد جوانی مطلع شدند و دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند.

وی به شناسایی و دستگیری سارقان در یک عملیات پلیسی در محدوده حرم اشاره کرد و گفت: در بررسی‌های بیشتر از متهمان چهار دستگاه تلفن همراه و یک دستگاه لپ تاپ سرقتی به همراه سه نسخه پزشکی کشف شد. با انتقال متهمان به کلانتری مشخص شد که این زن و شوهر سابقه دار بوده و به اتهام جعل نسخه‌های پزشکی تحت تعقیب پلیس و مراجع قضائی هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: متهمان دربازجویی‌ها علاوه بر سرقت تلفن‌های کشف شده به جعل نسخه‌های پزشکی و تهیه داروهای کمیاب از داروخانه‌ها و فروش آنها با نرخ آزاد اعتراف کردند.

سرهنگ جلیلیان اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: رکنا

کد خبر 593811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.