جمع‌آوری زباله‌های شهری در اولویت شورای شهر زاهدان

رئیس کمیسیون خدمات شهری ،محیط زیست و حاشیه‌نشینی شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: برای آموزش و خدمات‌رسانی به شهروندان دستگاه‌های مختلفی وظیفه دارند که امیدواریم همگام و همراه با شهرداری و شورای اسلامی شهر به وظایف خود عمل کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا کوچک‌زایی، امروز -پنج‌شنبه سیزدهم مردادماه -در نشست اصحاب رسانه با اشاره به وضعیت زباله‌های شهری، اظهار کرد: وجود زباله برای شهر و شهروندان مشکلات بسیاری را ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر شرایط شهر از نظر جمع‌آوری زباله‌ها قابل مقایسه با گذشته نیست، بیش از یک هزار کامیون، نخاله از بلوار رسالت جمع‌آوری و منتقل شد و هنوز مقدار کمی وجود دارد که حمل آنها نیز در برنامه قرار دارد. برخی شهروندان فرهنگ شهرنشینی را رعایت نمی‌کنند در صورتی که هر شهروند دارای حقوق و وظایفی است که باید به آن عمل کند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و حاشیه‌نشینی شورای اسلامی شهر زاهدان افزود: برای آموزش و خدمات‌رسانی به شهروندان دستگاه‌های مختلفی وظیفه دارند که امیدواریم همگام و همراه با شهرداری و شورای اسلامی شهر به وظایف خود عمل کنند.

وی تصریح کرد: با آغاز به کار شورای ششم پس از بررسی‌های لازم مشخص شد که شهرداری از چهار تا شش ماه به شرکت‌های نظافتی بدهکار است که در تلاش برای پرداخت آن هستیم و شورای اسلامی شهر توانسته است حداقل حقوق‌ها را پرداخت کند.

کد خبر 593810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.