بازداشت ۷۸۰ تبهکار حرفه‌ای در عملیات پلیس غرب استان تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان‌های غرب استان تهران و کشف ۲۳۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق خبر داد.

به گزارش ایمنا، سردار کیوان ظهیری اظهار کرد: با اجرای شانزدهمین مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور، با هدف مبارزه با سارقان جرایم خشن، مالخران و کشف کالای قاچاق در شش شهرستان تابعه غرب استان تهران در ۷۲ ساعت گذشته، ۱۱۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

وی با بیان اینکه پس از اقدامات اولیه و شناسایی سارقان، با هماهنگی مقام قضائی با اجرای بیش از ۲۸۵ حکم قضائی، ۷۸۰ نفر دستگیر شدند که از بین این دستگیر شده‌ها، ۴۰۲ نفر سارق و مالخر بودند، افزود: در راستای اجرای این طرح ۱۱ باند بزرگ سرقت منهدم و ۳۵۶ قلم اموال سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف ۶۳ کیلوگرم انواع مواد افیونی ادامه داد: در جریان اجرای این طرح ۱۲۶ نفر خرده‌فروش، قاچاقچی و ۲۷۰ معتاد متجاهر دستگیر و به مقامات قضائی تحویل داده شدند.

پلیس 2

کشف ۶۳ تیغه سلاح سرد از دیگر دستاوردهای این طرح

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح هفت قبضه سلاح گرم کشف شد، تصریح کرد: کشف ۶۳ تیغه سلاح سرد از دیگر دستاوردهای این طرح بود.

سردار ظهیری با اشاره به کشف ۲۳۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق تصریح کرد: در این راستا ۹۰ هزار لیتر قاچاق سوخت کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: دستگیری ۴۲ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی و نزاع‌های دسته جمعی از سطح شش شهرستان غرب استان تهران از دیگر نتایج مهم اجرای این طرح بود.

گفتنی است؛ با هماهنگی انجام شده تمام متهمان دستگیر شده به مقامات قضائی تحویل داده شدند.

منبع: رکنا

کد خبر 593805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.