ضرورت گفت‌وگوهای اجتماع‌محور برای رفع چالش‌ محلات پایتخت

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای تدوین دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های نظامنامه مشارکت‌های محله‌ای در مدیریت شهری، نیازمند گفت‌وگوهای اجتماع‌محور در محلات هستیم تا با تشریک مساعی نسبت به تهیه دستورالعمل‌های اجرایی مناسب بپردازیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نرگس معدنی‌پور، امروز _پنج‌شنبه سیزدهم مردادماه _ با حضور در منطقه پنج شهرداری تهران، اظهار کرد: از طرح‌های این منطقه و پیشرفت پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی بازدید کردیم و با حضور در کارخانه نوآوری آزادی در جریان چگونگی حمایت دولت و شهرداری از طرح‌ها و ایده‌های نو قرار گرفتیم. از بخش‌های مختلف این کارخانه نیز بازدید داشتیم که از استارت‌آپ‌های نوآور و دانش‌بنیان در این کارخانه بهره گرفته شده بود.

وی ادامه داد: با حضور در محل شهرداری منطقه پنج اعضای شورای فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی منطقه تشکیل جلسه دادیم و در خصوص نحوه استفاده از ظرفیت‌های موجود در منطقه جهت پیشبرد امور فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی موضوعات خوبی را بررسی کردیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: به همراه شهردار منطقه پنج پس از بازدید از مجموعه کتابخانه علامه جعفری، در سرای محله پرواز با مدیران محلات بیست‌ونه‌گانه این منطقه دیدار و مسائل و مشکلات سراهای محلات منطقه و چالش‌های مدیریتی را بررسی و نقطه نظرات کارشناسی در خصوص نظام‌نامه مدیریت محله و نکات قابل توجه در تدوین دستورالعمل‌های آن را پیگیری کردیم؛ در این راستا طرح گفت‌وگوی اجتماعی محلات (گام) در بازدید از مناطق آغاز شده است.

وی گفت: برای تدوین دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های نظامنامه مشارکت‌های محله‌ای در مدیریت شهری، نیازمند گفت‌وگوهای اجتماع‌محور در محلات هستیم تا با تشریک مساعی نسبت به تهیه دستورالعمل‌های اجرایی مناسب بپردازیم.

کد خبر 593794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.