بارش‌های رگباری از روز شنبه تا اواسط هفته آینده در استان اصفهان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: از روز شنبه تا اواسط هفته آینده بارش‌های رگباری و رعد و برق به‌ویژه در نیمه غربی و مناطق مرتفع پیش‌بینی می‌شود.

حجت‌الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار طی دو روز آینده روی استان است، بر این اساس در اکثر مناطق آسمان صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به بارش‌ها در سطح استان اصفهان تصریح کرد: از روز شنبه تا اواسط هفته آینده به‌ویژه در ساعات بعدازظهر رو به شب ناپایداری‌ها به‌صورت افزایش ابر وزش باد نسبتاً شدید و بارش‌های رگباری و رعد و برق در نیمه غربی و مناطق مرتفع استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان اصفهان تغییر محسوسی ندارد، افزود: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه هوا در بامداد فردا به حداقل ۲۲ خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: بادرود با دمای ۴۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و فریدون‌شهر با دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شوند.

کد خبر 593776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.