۱۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز است/ورود روزانه ۶۰ تن زباله به کارخانه

مدیرعامل کارخانه بازیافت گلپایگان و خوانسار گفت: ۱۴ میلیارد تومان اعتبار برای خرید ماشین‌آلات و تجهیزات کارخانه نیاز است.

محسن محسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کارخانه بازیافت به عنوان پیمانکار کار جمع‌آوری پسماند زباله‌های شهر گلپایگان را انجام می‌دهد، اما جمع‌آوری پسماند زباله شهرهای گلشهر، گوگد و خوانسار هر کدام به صورت جداگانه توسط پیمانکار انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پنج کانکس در شهر گلپایگان و یک کانکس در شهر گوگد برای تحویل پسماندهای قابل بازیافت شهروندان مستقر است، افزود: درازای زباله‌های قابل بازیافت، اقلام بهداشتی به شهروندان تحویل می‌دهیم.

مدیرعامل کارخانه بازیافت گلپایگان و خوانسار با بیان اینکه در گلشهر به دلیل همکاری نکردن شهرداری کانکس تحویل پسماند زباله نداریم، خاطرنشان کرد: شهروندان گلشهر در صورت تمایل به تحویل پسماندهای قابل بازیافت با شماره ۰۳۱۵۷۴۲۰۶۲۱ شرکت بازیافت تماس بگیرند.

محسنی تصریح کرد: ۱۴ میلیارد تومان برای خرید ماشین‌آلات کارخانه اعتبار نیاز است، در صورت تخصیص پنج میلیارد تومان بعضی دستگاه‌ها خریداری می‌شود، در این خصوص پیگیری‌های لازم را در سازمان شهرداری‌ها انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه ظرفیت پذیرش کارخانه بازیافت ۱۵۰ تن در روز است، گفت: درحال‌حاضر روزانه ۶۰ تن پسماند زباله‌ها از شهرهای گلپایگان، خوانسار، گوگد، گلشهر و شرکت تعاونی دهیاری‌ها به کارخانه بازیافت انتقال داده می‌شود.

مدیرعامل کارخانه بازیافت گلپایگان و خوانسار تأکید کرد: شهروندان از پلاستیک و ظروف یک بار مصرف استفاده نکنند؛ مشکل اساسی کارخانه پلاستیک‌های استفاده شده است، بنابراین لازم است شهروندان برای کمک به بازیافت بهتر زباله در خرید مایحتاج روزانه از کیسه‌های پارچه‌ای استفاده کنند.

کد خبر 593672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.