۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
قیمت گلکسی واچ ۵ فاش شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که سری گلکسی واچ پنج سرعت شارژ بسیار سریع‌تری از گلکسی واچ چهار خواهد داشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ بر بهبود سری گلکسی واچ پنج تمرکز کرده است و پیش‌بینی می‌شود این شرکت عمر باتری طولانی‌تر، نرم‌افزار بهبودیافته و ادغام بهتر با دیگر دستگاه‌ها را به ارمغان بیاورد. علاوه بر این، گجت‌های پوشیدنی آینده از شارژ سریع‌تری برخوردار خواهند بود. شرکت سامسونگ ظاهراً سرعت شارژ گلکسی واچ پنج و گلکسی واچ پنج پرو را ارتقا خواهد داد.

شرکت سامسونگ یک کیس شارژ بی‌سیم جدید با درگاه USB Type-C با پشتیبانی از شارژ سریع حداکثر ۱۰ وات ارائه می‌کند. سری گلکسی واچ پنج فقط در ۳۰ تا ۴۵ دقیقه شارژ می‌شود که بسیار سریع‌تر از گلکسی واچ چهار و تقریباً مانند سرعت اپل واچ سری هفت است. سامسونگ همچنین می‌تواند شارژ سریع‌تر هوشمند را به شارژرهای بی‌سیم آینده خود بیاورد که می‌توانند به صورت همزمان گوشی و ساعت هوشمند را شارژ کنند.

هنوز مشخص نشده است که آیا این شارژر از سری گلکسی واچ چهار پشتیبانی می‌کند یا خیر؟ شایعات ارائه شده نشان می‌دهد که گلکسی واچ پنج پرو با یک بار شارژ می‌تواند تا سه روز دوام بیاورد. به نظر می‌رسد که قیمت مدل پایه ۴۰ میلی‌متری گلکسی واچ ۵ از ۲۷۰ دلار آغاز می‌شود که با قیمت پایه گلکسی واچ چهار برابر خواهد بود. در همین حال، نسخه ۴۴ میلی‌متری گلکسی واچ چهار احتمالاً با قیمت ۳۰۰ دلار و نسخه ۴۵ میلی‌متری واچ پنج پرو با قیمت ۴۳۵ دلار عرضه خواهد شد.

شرکت سامسونگ قصد دارد گلکسی واچ پنج و واچ پنج پرو را در رویداد آنپکد ۱۰ آگوست در کنار گوشی‌های تاشدنی گلکسی زد فولد چهار و زد فلیپ چهار و هدفون بی‌سیم جدید رونمایی کند.

کد خبر 593629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.