ایمن‌سازی مسیرهای دوچرخه‌سواری در نورثامبرلند

شورای شهر نورثامبرلند پس از دریافت درخواستی با ۳۰۰ امضا، ایمن‌سازی مسیرهای دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی را در دستور کار خود قرار داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ساکنان منطقه Red Row «نورثامبرلند (Northumberland)» در نزدیکی شهرستان «بدلینگتون (Bedlington)» واقع در منطقه شمال شرق انگلستان درخواست کرده‌اند شرایط جاده‌ای که Red Row و بدلینگتون را به یکدیگر متصل می‌کند بهبود یابد و این امر را پیوندی حیاتی دانسته‌اند که جامعه Red Row را به فضاهای خدماتی اطراف متصل می‌کند. این افراد از شورای شهر نورثامبرلند تقاضا داشتند که بهبود مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری را در دستورکار قرار دهد زیرا ویلچرنشینان و والدینی که فرزندان خود را با کالسکه بیرون می‌آورند مجبور می‌شوند برای عبور از این جاده‌ها از روی حاشیه‌های چمن‌کاری‌شده کنار این جاده شلوغ عبور کنند.

نماینده مردم ساکن در Red Row در جلسه شورای منطقه‌ای «کسل مورپت (Castle Morpeth)» این‌گونه توضیح داد که انجام اقدامات پیشگیرانه برای به حداقل رساندن خطرات زندگی برای ساکنان هر منطقه و شهر یک مسئولیت کلیدی شوراهای محلی محسوب می‌شود و جاده متصل‌کننده Red Row و بدلینگتون به‌هیچ‌وجه مسیر مناسبی برای کودکان دوچرخه‌سوار، افراد مسن، ویلچرنشینان و والدین صاحب فرزندان کوچک نیست.

شورای شهر نورثامبرلند پس از دریافت درخواستی که توسط ۳۰۰ نفر از ساکنان امضا شده بود، به بررسی تقاضای مطرح‌شده پرداخت و آن را در دستور کار خود قرار داد. گزارشی که در جلسه به اعضا ارائه شد نشان داد که هزینه بهبود مسیر ۵۰۰ متری میان Red Row و بدلینگتون بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار پوند خواهد بود. شورا ضمن بیان این نکته مطرح کرد که برای تعیین هزینه‌های واقعی طراحی جدید جزئیات بیشتری مورد نیاز است.

شورای شهر همچنین اظهار کرد که یک مسیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری مشترک باید عریض‌تر از مسیری باشد که به‌تنهایی برای پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری مورد استفاده قرار می‌گیرد که این امر نیازمند هزینه‌های بیشتری است. از سوی دیگر پهنای این مسیر ممکن است پیاده‌سازی طرح را بسیار دشوارتر کند.

مسئول برنامه‌ریزی این طرح در شورای شهر نورثامبرلند گفت که این پروژه باید مراحل برنامه‌های عادی حمل‌ونقل محلی شورا را سپری کند و همراه با سایر درخواست‌های ارسالی از سراسر نورثامبرلند طی این برنامه مورد ارزیابی قرار گیرد و اولویت‌بندی شود. وی ضمن ابراز خوشحالی از موردتوجه قرار دادن بهبود مسیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری مورد نیاز مردم به‌منظور ارتقا سطح خدمات‌رسانی به شهروندان خاطرنشان کرد که شورای شهر نورثامبرلند قطعاً بهبودی بلندمدت مناطق سراسر شهر را مدنظر قرار خواهد داد تا در هیچ کجای شهر مشکلی برای هیچیک از شهروندان به‌وجود نیاید. وی در ادامه با اشاره به این نکته مهم که دشواری اولویت‌بندی طرح‌ها و تقاضاهای موجود، رسیدگی فوری به همه درخواست‌ها را غیرممکن می‌کند از شهروندان تقاضا کرد که کمی صبور باشند.

مشاور بخش منطقه Red Row در شورای شهر با اشاره به بخش سختی که جاده از راه‌آهن می‌گذرد و به تپه‌ای شیب‌دار منتهی می‌شود، از تیم بزرگراه شورا خواست که این پروژه را به‌طور جدی بررسی کنند و مطرح کرد که درخواست ارائه‌شده به شورا جدید نیست و ساکنان منطقه سال‌های سال است که تقاضای خود را در این زمینه مطرح کرده‌اند. وی مانع اصلی برای پیاده‌سازی طرح را مانند هر طرح و برنامه دیگری پول معرفی کرد و از شورا خواست مشکلات موجود برای حاملان کالسکه‌ها و ویلچرنشینان برای حرکت در شیب را نیز مورد توجه قرار دهد. وی همچنین با اشاره به فراموش شدن مسیرهای دوچرخه‌سواری روستای بزرگ «استیکفورد (Stakeford)» واقع در جنوب شرقی نورثامبرلند از شورا تقاضا کرد که این مورد را نیز در برنامه خود قرار دهد.

کد خبر 593583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.