۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵
ساماندهی کارگران فصلی شهر سمنان

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فراورده‌های کشاورزی شهرداری سمنان از در دستور کار قرار گرفتن ساماندهی کارگران فصلی سطح شهر خبر داد.

علیرضا جندقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری در راستای تکریم کارگران و حفظ حقوق شهروندی آنان و دیگر شهروندان، طرح ساماندهی کارگران فصلی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: شهر سمنان همانند بسیاری از شهرهای کشور با مقوله کارگران فصلی و مسائل مرتبط با آن مواجه است و باید از طریق اتخاذ استراتژی‌ها و اجرای برنامه‌های اصولی نسبت به ساماندهی کارگران فصلی اقدام شود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فراورده‌های کشاورزی شهرداری سمنان با تاکید بر اینکه طرح ساماندهی کارگران فصلی به منظور تکریم و حفظ حقوق شهروندی آنان و دیگر شهروندان و حفظ سیمای شهری امری ضروری محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: ساماندهی کارگران فصلی پس از انجام مطالعات تخصصی اجرا می‌شود.

جندقی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته اقداماتی جهت ساماندهی کارگران انجام و جایگاهی برای استقرار آنان در سطح شهر جانمایی شده است، اما به دلایل مختلف از جمله همراهی نکردن کارگران و نامناسب بودن مکان، کار به سرانجام مطلوب نرسید.

وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در این دوره مدیریت شهری با مشارکت انجمن صنفی کارگران ساختمانی و دستگاه‌هایی که باید در این امر به شهرداری کمک کنند، به این قشر از جامعه خدماتی ارائه کنیم.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فراورده‌های کشاورزی شهرداری سمنان تصریح کرد: تاکنون کارفرمایان و پیمانکارانی که نیاز به فعالیت کارگران و عوامل فنی و ساختمانی داشته‌اند با مراجعه به میادین شهید دریادار همتی و استاندارد (محل تجمع کارگران) و بدون شناخت حرفه آن‌ها، نیاز خود را تأمین می‌کردند.

جندقی تاکید کرد: ساماندهی کارگران فصلی در بخش‌های مختلف، اعتماد و اطمینان میان کارفرما و کارگر را در پی دارد.

کد خبر 593532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.