خداحافظی شهر سمنان با کانتینرهای نانوایی سیار

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سمنان از جمع‌آوری کانتینرهای نانوایی سیار در سطح شهر خبر داد.

علیرضا جندقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کانتینر سیار مستقر در ضلع شمالی میدان امام رضا (ع) شهر سمنان به عنوان آخرین کانتینر نانوایی در سطح شهر جمع‌آوری شد.

وی افزود: به منظور حفظ زیبایی بصری شهر و رعایت بهداشت در عرضه نان با کیفیت به شهروندان، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سمنان با همکاری و مساعدت فرمانداری، اقدام به جمع‌آوری کانتینرهای نانوایی کرد.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: شهرداری در محلی که آخرین کانتینر نانوایی جمع‌آوری شد، اقدام به ساخت و تجهیز یک باب نانوایی کرده است که تا چند روز آینده شهروندان شاهد افتتاح آن خواهند بود.

جندقی تصریح کرد: سال ۱۳۶۶ همزمان با حمله موشکی رژیم بعث به تهران، پای این کانتینر نانوایی سیار به شهر باز شد و با گذشت ۳۵ سال از آن زمان، این کانتینر خاطره‌ساز برای همیشه با این شهر خداحافظی کرد و به جای آن تا چند روز آینده نانوایی مجهز در این نقطه از شهر جایگزین می‌شود.

کد خبر 615615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.