گوشی جدید لنوو Legion Y70 چه ویژگی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی لنوو Legion Y70 با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 و نمایشگر ۶.۶۷ اینچی به زودی معرفی می‌‎شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، لنوو تصاویر باکیفیتی از گوشی Legion Y70 منتشر کرده است که طراحی این دستگاه را آشکار می‌کند. عکس‌های منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی ذکر شده از لبه‌های تیز و ظاهر جعبه‌مانند بهره می‌برد، پشت گوشی صاف به نظر می‌رسد و میزبان ماژول دوربین اصلی مستطیل شکل دستگاه است.

گوشی Legion Y70 بدنه نازک و سبکی دارد و ضخامت آن فقط ۷.۹۹ میلی‌متر است؛ این محصول در رنگ‌های قرمز، نقره‌ای و مشکی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. گوشی جدید شرکت لنوو با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 عرضه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با وضوح ۱۰۸۰ *۲۴۰۰ پیکسل اشاره کرد.

گوشی لنوو Legion Y70 دارای دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی است و انرژی مورد نیاز آن با استفاده از یک باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۸ واتی پشتیبانی می‌کند. این محصول احتمالاً به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر مجهز خواهد شد و طبق اعلام شرکت لنوو در ماه آگوست معرفی خواهد شد. البته شرکت سازنده به تاریخ دقیقی اشاره نکرده است، اما انتظار می‌رود که جزئیات بیشتر در روزهای آینده در دسترس قرار گیرد.

کد خبر 593327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.