۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
ویژگی گوشی جدید Nothing چیست؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی بعدی Nothing احتمالا بدون چراغ‌های LED چشمک‌زن پشتی عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، Nothing با معرفی و عرضه نخستین گوشی هوشمند خود به نام Nothing Phone 1 نتوانست نظر خریداران زیادی را به خود جلب کند، چراغ‌های LED چشمک‌زن و بدنه شفاف پشتی، از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این دستگاه به شمار می‌رود، اما شاید گوشی بعدی این شرکت چنین قابلیتی نداشته باشد.

گوشی بعدی Nothing که احتمالاً Nothing Phone 1 Lite نام دارد، از چراغ‌های LED چشمک‌زن پشتی بی‌بهره است و از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی نخواهد کرد. علاوه بر این، انتظار می‌رود که این گوشی مانند مدل کنونی آن بدون شارژر عرضه شود، اما همچنان از شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی خواهد کرد. به نظر می‌رسد که گوشی Nothing Phone 1 Lite با شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی گوشی Nothing Phone 1 Lite می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد، دیگر ویژگی‌های آن مشابه Nothing Phone 1 خواهد بود. بنابراین این محصول به احتمال بسیار زیاد به صفحه‌نمایش ۶.۵۵ اینچی AMOLED با وضوح تصویر Full HD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد و از تراشه Snapdragon 778G Plus قدرت می‌گیرد.

انتظار می‌رود گوشی جدید ذکر شده از دوربین دوگانه پشتی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی سلفی بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به مقاومت در برابر پاشش قطرات آب، سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری سفارشی NothingOS اشاره کرد.

کد خبر 593326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.