خبر خوب برای تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: طی پیگیری‌های انجام شده، تبدیل وضعیت معلمان خرید خدمات فرزندان ایثارگر در استان اصفهان اجرا می‌شود.

حسین‌علی حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص تبدیل وضعیت معلمان خرید خدمات فرزندان ایثارگر اظهار کرد: تبدیل وضعیت این گروه در استان اصفهان برخلاف دیگر استان‌ها متوقف شده بود. طی پیگیری‌های انجام شده روز گذشته وزیر آموزش پرورش اعلام کرد که با دستور به رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش، بحث تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر معلمان خرید خدمات اصفهان اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: دستور به اجرای تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر آموزش و پرورش در استان اصفهان داده شده است که به نوعی خبر خوب برای معلمان خرید خدمات است که تبدیل وضعیت آن‌ها نیز انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، حسین‌علی حاجی‌دلیگانی در تاریخ دهم مردادماه خطاب به وزیر آموزش و پرورش در خصوص لزوم اجرای بند (د) تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۴۰۰ و بند (و) تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور در خصوص روند استخدام معلمان و فرزندان جانباز و ایثارگر طرح خرید خدمات استان اصفهان تذکر کتبی داد.

خبر خوب برای تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر

کد خبر 593296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.