از کشف جسد مرد گمشده در کانال آب تا حمله خونین سگ ولگرد به ۲ کودک

کشف جسد مرد گمشده در کانال آب، مسمومیت الکلی ۱۰ نفر در هرمزگان، بازداشت شرور فراری در تونل زیرزمینی، کولر آبی جوان شیرازی را خشک کرد، قمه‌کشی در کوهدشت، حمله خونین سگ ولگرد به دو کودک در دماوند را در بسته خبری حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جسد مرد گمشده بعد از سه ماه در کانال آبی در تهران کشف شد. وجود لکه‌های خون روی صندلی خودرو، احتمال قتل وی را مطرح کرد. نیمه دوم اردیبهشت امسال خانواده‌ای با حضور در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران و با طرح شکایتی اعلام کردند پسر آنها ناپدید شده است.

از دوست و آشنا سراغش را گرفته‌اند اما آنها خبری نداشته‌اند. جست‌وجوها برای یافتن او آغاز شد تا اینکه چند روز پیش مرد رهگذری هنگام عبور از یک کانال آب در حوالی اتوبان امام‌علی (ع)، مشاهده کرد دست مردی از میان زباله‌های داخل کانال آب بیرون آمده است.

او وحشت کرد و ماجرا را به پلیس اطلاع داد. مأموران همراه تیمی از آتش‌نشانی در آنجا حاضر شده و بعد از ساعاتی جسد مرد میانسال را از میان زباله‌های داخل کانال بیرون آوردند. مدارک هویتی همراه جسد نبود و چند ماه از مرگش می‌گذشت. با هماهنگی قضائی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و مأموران برای یافتن هویت او پرونده‌های مردان گمشده را بررسی کردند تا اینکه پی بردند، چهره او به مردی شباهت دارد که اردیبهشت امسال گمشده بود.

موضوع به خانواده مرد گمشده اطلاع داده و از آنها خواسته شد با حضور در پزشکی قانونی جسد را شناسایی کنند و هویت این مرد توسط خانواده‌اش شناسایی شد. دو روز بعد از کشف جسد هم خودروی او بدون سرنشین کنار رودخانه‌ای در یکی از شهرستان‌های اطراف تهران پیدا شد.

مأموران در بررسی خودرو، متوجه لکه‌های خون روی صندلی شدند. همین باعث شد، احتمال قتل این مرد مطرح شود. محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران با تأیید این خبر اظهار کرد: با کشف جسد مرد گمشده و قوت گرفتن فرضیه قتل او، تحقیقات وارد مرحله جدیدی شده و جست‌وجوها برای یافتن قاتل یا قاتلان و انگیزه قتل ادامه دارد.

مسمومیت الکلی ۱۰ نفر در هرمزگان

فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، اظهار کرد: طی روزهای اخیر مواردی از مسمومیت به دنبال مصرف مشروبات الکلی در شهرستان قشم مشاهده شد و تاکنون ۱۰ نفر به دلیل بروز علائم مسمومیت به مراکز درمانی این شهرستان مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: مراجعه کنندگان ۹ آقا و یک خانم بودند که درحال‌حاضر چهار نفر به طور سرپایی مداوا و با رضایت شخصی ترخیص شده‌اند و شش نفر همچنان در بیمارستان بستری هستند و یک نفر با وضعیت وخیم در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده و برای سه نفر نیز دیالیز انجام شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن هشدار به خانواده‌ها و اشاره به اینکه مصرف مشروبات الکلی بسیار خطرناک است، خاطرنشان کرد: افراد در صورت مصرف اگر دچار علائمی مانند سرگیجه، تاری دید، تهوع، استفراغ و تنگی نفس شدند بدون نگرانی بابت مسائل قانونی، هر چه سریع‌تر جهت درمان به بیمارستان مراجعه کنند؛ چراکه با درمان سریع و به موقع، شانس بهبودی وجود دارد.

بازداشت شرور فراری در تونل زیرزمینی

سرهنگ پیام کاویانی رئیس پلیس امنیت عمومی تهران، اظهار کرد: اواخر هفته گذشته پرونده‌ای درخصوص متواری شدن یکی از اوباش سابقه‌دار که دارای سوابق محکومیتی متعددی از جمله خفت‌گیری، شرارت و فروش سلاح جنگی بود، دریافت شد.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد این فرد پس از تحمل مدتی کیفر با اخذ مرخصی از زندان خارج شده اما پس از اتمام مرخصی دیگر به زندان بازنگشته و در این مدت کماکان به شرارت خود ادامه داده است.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: با انجام اقدامات شبانه روزی و هوشیاری مأموران پلیس امنیت عمومی تهران مخفیگاه این فرد شرور در یک تونل زیرزمینی در حوالی اتوبان یاسینی شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی درحالی که متهم قصد داشت از مخفیگاه خود خارج شود دستگیر و به پلیس امنیت عمومی تهران انتقال شد.

وی با بیان اینکه متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و به زندان منتقل شد، خاطرنشان کرد: پلیس با هوشیاری کامل اقدام به رصد مخلان نظم و آسایش شهروندان می‌کند و افرادی که بخواهند در این راه مخاطراتی را برای شهروندان ایجاد کنند با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند.

کولر آبی جوان شیرازی را خشک کرد

جوان ۲۶ ساله، در گلخانه‌ای واقع در بلوار نصر غربی شیراز بامداد امروز بر اثر برق‌گرفتگی با کولر آبی جان باخت. در تماس با سامانه ۱۲۵ و ابراز نگرانی شهروندان از رخ داد این حادثه به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه ۹ سازمان آتش‌نشانی شیراز راهی محل حادثه واقع در بلوار نصر غربی شدند.

با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد، اتصالی شدید برق به دلیل نقص فنی در کولر آبی در فضای یک گلخانه منجر به برق گرفتگی شدید جوان ۲۶ ساله شده است. بلافاصله پس از حضور تیم امدادی با قطع کلی برق، ایمنی محل برقرار و فرد مذکور بلافاصله به خودروی اورژانس انتقال یافت. متأسفانه براثر شدت حادثه این جوان ۲۶ ساله در دم جان باخت.

قمه کشی در کوهدشت

علی امانی فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت، اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از مناطق شهرستان کوهدشت بلافاصله مأموران انتظامی این شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل مشاهده شد که چندین نفر به علت اختلافات قبلی با هم درگیر شده‌اند که موجب ایجاد تنش و برهم زدن آسایش اهالی آن منطقه شده‌اند. با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس پنج نفر از عوامل اصلی نزاع دستگیر و چهار تیغه شمشیر و قمه از منازعان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت با اشاره به اینکه دستگیری این افراد رضایت‌مندی مردم را درپی داشت، ادامه داد: پلیس با حضور ضربتی در صحنه و انجام پیگیری‌های لازم جهت دستگیری عاملان جرم و ناامنی، با جدیت با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند برخورد می‌کند.

حمله خونین سگ ولگرد به ۲ کودک در دماوند

حسن‌خیرخواه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند، اظهار کرد: حمله سگ ولگرد به دو کودک پنج‌ساله در شهرستان دماوند به آسیب شدید به ناحیه دست و صورت منجر و اقدامات پیشگیری از هاری و واکسیناسیون برای همه موارد حیوان‌گزیدگی در ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند انجام شد.

کد خبر 593292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.