جزئیات برگزاری آئین سالانه شیرخوارگان حسینی در شهر اصفهان

مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان از برپایی آئین سالانه شیرخوارگان حسینی از سوی این هیئت درگذر چهارباغ هم‌زمان با اولین جمعه ماه محرم خبر داد.

محمد نادرالاصلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آئین سالانه شیرخوارگان حسینی امسال روز جمعه _چهاردهم مردادماه_ مصادف با هفتم محرم‌الحرام ۱۴۴۴ هجری قمری از سوی هیئت رزمندگان اسلام درگذر چهارباغ برگزار خواهد شد.

به گفته وی، آئین شیرخوارگان حسینی امسال به همت مجمع جهانی شیرخوارگان حضرت علی‌اصغر (ع) و هیئت رزمندگان، با همکاری صداوسیمای مرکز اصفهان برگزار خواهد شد.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان با اشاره به سخنرانی آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی، امام‌جمعه موقت اصفهان در این مراسم مذهبی، از همه بانوان و محبان اهل‌بیت خواست به همراه نونهالان و شیرخوارگان خود در این برنامه مذهبی شرکت کنند.

عطر حضور شهید در آئین شیرخوارگان حسینی

وی با بیان اینکه مژده لواسانی از مجریان مطرح تلویزیون اجرای شیرخوارگان امسال اصفهان را بر عهده خواهد داشت، افزود: پذیرایی زنان و فرزندان سیاه‌پوش و عزادار در این آئین بر عهده موکب‌هایی است که به یادبود اربعین برپا شده و در کنار آن لباس‌های نذری بین شیرخوارگان توزیع می‌شود.

نادرالاصلی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این آئین شاهد عطر حضور یکی از شهدای تازه تفحص شده بین جمعیت عزادار و فرزندانشان خواهند بود. همچنین آئین شیرخوارگان هیئت رزمندگان اصفهان ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرایط کرونایی، به‌طور مستقیم از شبکه اصفهان پخش خواهد شد.

به گزارش ایمنا، هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان از سال ۹۸ این مراسم را با همکاری مجمع جهانی شیرخوارگان در اصفهان اجرا می‌کند.

کد خبر 593254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.