همایش شیرخوارگان حسینی، یک حرکت ضد استکباری است

نطنز-امام جمعه بادرود در همایش شیرخوارگان حسینی گفت: همایش شیرخوارگان حسینی یک حرکت ضد استکباری است و پیام آن آشنا کردن مردم با نهضت عاشورایی است.

 به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ حجت الاسلام علیرضا قاسمی صبح امروز(جمعه) در همایش شیرخوارگان حسینی که با حضور پرشور مادران و فرزندان خردسال در هیئت طفلان مسلم بادرود برگزار شد، اظهار کرد: یکی از شاخصه های مهم دست گیری ائمه اطهار و به خصوص حضرت زینب (س) از بانوان، حفظ حجاب و البته حساسیت نسبت به ترویج این امر دینی و قرآنی است.

امام جمعه بادرود افزود: خون های پاک ریخته شده در صحرای کربلا حقانیت امام حسین (ع) و اهداف ایشان را به اثبات رساند و در این میان شهادت دلخراش حضرت علی اصغر خود ظرفیت بزرگی برای جلب توجه انسان های آزاده به سوی حادثه عظیم کربلا در اقصی نقاط جهان است.

وی تصریح کرد: باتوجه به نقشی که حضرت علی اصغر در اثبات حقانیت واقعه کربلا دارد، در چندسال اخیر این حقانیت در همایش جهانی شیرخوارگان حسینی به تصویر کشیده می شود و البته به دنبال آن جذب انسان های بی شمار در سراسر جهان به طرف حق و عدالت، باعث شده غرب تمام توان خود را برای فضا سازی و تخریب در مورد این همایش به کار گیرد.

حجت الاسلام قاسمی تاکید کرد: شهادت این طفل خردسال در یک جنگ نابرابر خود نشان از پلیدی و خباثت دشمنان دارد، به همین دلیل آنان از چنین روشنگری و روایت هایی که بیانگر مظلومیت شیعه است، نگران هستند.

وی اضافه کرد: همایش شیرخوارگان حسینی یک حرکت ضد استکباری است که در آن پیام مظلومیت شهدای دشت کربلا، احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، آشنا کردن مردم جهان با نهضت عاشورایی و ایجاد آمادگی برای یک منتقم حقیقی و واقعی یعنی حضرت مهدی (عج) از مهم ترین اهداف برگزاری آن است.

وی خاطرنشان کرد: یزیدیان زمان سالیان درازی است که تلاش می کنند تا فرهنگ عاشورا را تحریف کنند، غافل از آن که قطره های خون حضرت علی اصغر که تمام قطرات آن به آسمان رفت خود سند مظلومیت این واقعه حزن انگیز شد و البته سدی در برابر تمام این تحریف ها است.

به گزارش ایمنا؛ دوازدهمین همایش شیرخوارگان حسینی علاوه بر ۴۱ کشور جهان و ۵۳۰۰ نقطه و شهر ایران در حسینیه طفلان بادرود با شکوه و عظمت خاصی برگزار شد.

کد خبر 353350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.