سرویس‌دهی اتوبوسرانی رفسنجان از سر گرفته شد

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل شهرداری رفسنجان با اشاره به توقف خدمات‌دهی اتوبوسرانی در پی وقوع سیل، از آغاز سرویس‌دهی اتوبوسرانی به شهروندان از امروز خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، محمدرضا سلمانی اظهار کرد: در پی بارش‌های شدید و وقوع سیل در شهر رفسنجان و با توجه به آب‌گرفتگی گسترده معابر، امکان جابه‌جایی مسافران توسط ناوگان حمل‌ونقل شهرداری میسر نبود.

وی افزود: با این وجود، کارکنان سازمان حمل‌ونقل با کمک سایر بخش‌های شهرداری به یاری سیل‌زدگان شتافتند و در مواقع ضروری نسبت به جابه‌جایی افراد گرفتار شده در سیل اقدام کردند و به رفع آب‌گرفتگی گسترده معابر در گروه‌های چندگانه در مناطق مختلف شهر پرداختند.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل شهرداری رفسنجان خاطرنشان کرد: با فروکش کردن سیلاب در بسیاری از نقاط شهر، کار سرویس‌دهی اتوبوسرانی به همشهریان از امروز سه‌شنبه از سر گرفته شد و به روال عادی خود بازگشت.

سلمانی تصریح کرد: با بررسی‌های انجام شده، از امروز سرویس‌دهی به بیشتر از ۷۰ درصد مسیرها انجام و تا رفع کامل اصلاح معابر و مسیرهای تحت پوشش، سرویس‌دهی کامل ارائه می‌شود.

کد خبر 593139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.