اضافه شدن ۲ دستگاه اتوبوس ویژه معلولان به ناوگان اتوبوس‌رانی رفسنجان

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل شهرداری رفسنجان از اضافه شدن دو دستگاه اتوبوس جدید و مناسب‌سازی‌شده ویژه معلولان در یک‌ سال نخست فعالیت مدیریت جدید شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، محمدرضا سلمانی با اشاره به عملکرد یک‌سال نخست فعالیت مدیریت جدید شهری، اظهار کرد: این سازمان با بهره‌مندی از پتانسیل‌های موجود و نیروهای پرتلاش خود تمام تلاش خود را به‌کار بسته است تا در راستای انجام وظایف سازمانی، خدمات مطلوب و شایسته‌ای را به عنوان یک سازمان خدماتی به شهروندان ارائه کند.

وی با اشاره به فعالیت ۴۵۹ تاکسی فعال و ۵۲ دفتر آژانس فعال در سطح شهر، افزود: طی یک سال گذشته، ۵۸۱ هزار مسافر با ۴۴ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس جابه‌جا شده‌اند.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل شهرداری رفسنجان از اضافه شدن دو دستگاه اتوبوس جدید و مناسب‌سازی شده ویژه معلولان با هزینه‌ای بالغ بر ۹٠ میلیارد ریال در یک‌سال نخست فعالیت مدیریت جدید شهری خبر داد و خاطرنشان کرد: هویت بخشی به سیمای پایانه مسافربری با آذین‌بندی و چراغانی، زیباسازی نمای پایانه، آسفالت محوطه انبارها، آماده کردن اتاق رانندگان، اتاق مادر و کودک و فضای انتظار محوطه از دیگر فعالیت‌های سازمان در این بازه زمانی است.

سلمانی تصریح کرد: راه‌اندازی مجدد سامانه تلفنی ۱۳۳ به منظور ارتقای سطح خدمات‌رسانی به شهروندان، نظارت بر ناوگان حمل‌ونقل (تاکسی، آژانس و خط واحد) و پیگیری مشکلات و شکایات مردمی و خدمات‌دهی صددرصدی ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهرداری رفسنجان به زائران سردار دل‌ها در کرمان و رفسنجان از دیگر برنامه‌های این سازمان طی سال گذشته بوده است.

وی اضافه کرد: در این بازه زمانی خدمات اتوبوسرانی در تمام اعیاد ملی و مذهبی و مراسم ارائه شده که از مهم‌ترین آن‌ها، ارائه خدمات رایگان اتوبوسرانی در مراسم جاماندگان اربعین، خدمات سرویس‌دهی به سیل‌زدگان هنگام وقوع سیل و خدمات ناوگان اتوبوسرانی همزمان با بازگشایی مراکز دانشگاهی بوده است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل شهرداری رفسنجان ادامه داد: کارکنان این سازمان در جمع‌آوری گل‌ولای مانده از سیل در پایانه مسافربری، اتوبوسرانی، ساختمان اداری سازمان و معابر سطح شهر در زمان سیلاب، همکاری کردند.

سلمانی گفت: سرویس رفت‌وآمد دانش‌آموزان مدارس با تعیین نرخ‌نامه در آستانه بازگشایی مدارس از سوی این سازمان ساماندهی شد.

وی با اشاره به قرار گرفتن شهرداری رفسنجان در میان سه شهرداری برتر کشور در حوزه بازسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری، افزود: از سازمان حمل‌ونقل شهری شهرداری به عنوان سازمان قابل تقدیر در حوزه بازسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری تجلیل شد.

کد خبر 615709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.