گوشی سونی Xperia 1 V به حسگر دوربین جدید مجهز می‌شود

شرکت سونی احتمالا گوشی Xperia 1 V را برخلاف مدل قبل به حسگر دوربین جدید مجهز خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با وجود اینکه هنوز بیش از ۹ ماه تا زمان معرفی گوشی Xperia 1 V باقی ماده است شایعاتی در مورد آن اعلام شده است. به نظر می‌رسد که Xperia 1 V مسیری متفاوت از مدل‌های قبلی خود را دنبال خواهد کرد؛ همان‌طورکه پس از معرفی Xperia 1 IV اعلام شد، سونی همچنان به حسگر IMX557 که در Xperia 1 II استفاده کرده بود، تکیه کرد. از سوی دیگر این شرکت Xperia IV را به سیستم دوربین تله‌فوتو جدید مجهز کرد که می‌تواند فاصله کانونی آن را با حفظ زوم اپتیکال تغییر دهد.

شایعه شده است که Xperia 1 V از سه دوربین جدید در پنل پشتی بهره خواهد برد. به منظور یادآوری Xperia 1 IV همچنین شامل حسگر IMX650 و IMX563 سونی به عنوان دوربین تله فوتو و دوربین‌های با زاویه فوق عریض است. سونی از هیچکدام از این دو در Xperia 1 III استفاده نکرد، اگرچه IMX650 در هواوی P30 و P30 Pro آزمایش شده بود.

هر سه دوربین پشتی Xperia 1 V ظاهراً وضوح ۱۲ مگاپیکسل خواهند داشت که مطابق با مدل‌های قبل است. هنوز مشخص نیست که سونی چه زمانی از Xperia 1 V پرده‌برداری خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود که شرکت ذکر شده Xperia 5 IV و جانشین Xperia PRO-I سال گذشته را در آینده معرفی خواهد کرد.

کد خبر 592974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.